A pályázat adatai: - A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be:
- https://eer.gov.hu/palyazat/P30639
- A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:
- 2015. június 1. 09 óra 00 perc
- A pályázatok benyújtásának határideje:
- 2015. június 17. 10 óra 00 perc
Ajánlati biztosíték összege: 400 000 forint.
Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Az ajánlattevőnek az ajánlat tárgyát képező vagyontárgyak vonatkozásában ajánlati biztosítékot kell letétbe megfizetnie (forintban) átutalással „WEST TRUCK INTERNATIONAL Kft. FA pályázat ajánlati biztosíték” közleménnyel a BOREX Consulting Kft. Raiffeisen Bank Zrt-nél vezetett 12001008-01372573-00300001 számú számlájára, oly módon, hogy az összeg legkésőbb 2015. június 17. napjával jóváírásra kerüljön.
Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot a felszámoló 8 munkanapon belül visszautalja.
Ha a pályázati eljárás eredményes, a felszámoló az ajánlati biztosítékot nyertes pályázónál a vételárba beszámítja, a többi pályázónak pedig az ajánlat biztosíték az eredményhirdetés napjától - a Cstv. 49/A.§.(4) bekezdés szerinti ártárgyalás esetén az ártárgyalás eredményhirdetése napjától-, számított 8 munkanapon belül kerül visszautalásra.
Az ajánlati biztosítékot a pályázó abban az esetben veszíti el, ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, vagy a Cstv. 49/A.§ (4) bekezdés szerinti ajánlatot tévő pályázó az elrendelt elektronikus ártárgyaláson neki felróható okból nem vesz részt , vagy a már megtett ajánlatától visszalép.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak): Targoncák (1db Heli 3T, 4db JungheinRich ECe 20, 2db Samuk 13, 2db CARER F16, 1db ETV, 1db FIAT G15, és 1db FIAT E3/17,5N) és targonca alkatrészek.
A targoncák közül a Heli típusú 2012 gyártású, minimális ideig üzemelt, újszerű állapotban van. A további targoncák tekintetében megállapítható, hogy erősen használt, részben megbontott, hiányos állapotúak.
Az alkatrészek többsége Fiat, kisebb része Still, Jungheinrich targoncákhoz való. Fődarabok, csapszegek, elektronikák, különféle tömlők, szűrők, tömítések, csapágyak, szíjak, töltők, stb. alkotják a készletet. Egy-egy tételből általában csak néhány darab maradt. Az alkatrészek többségében eredeti gyári termékek, kisebb hányaduk utángyártott változat, a csomagolások többsége bontott, sérült.
A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 8 000 000 forint.
1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Targoncák
- Típus:
- Ipari gép
- Tehermentes:
- nem Budapest Bank jelzálogjog
- Mennyisége:
- 12 db
2. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Targonca alkatrészek készlete
- Típus:
- Alkatrész
- Tehermentes:
- nem Budapest Bank jelzálogjog
- Mennyisége:
- 1 db
A vagyontárgy(ak) megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: A vagyontárgy(ak) előre egyeztetett időpontban megtekinthető(k). Az időpontot előre egyeztetni kell a BOREX Consulting Kft. központi ügyintézési helyén (Tel: 06 1 882-3721, Somogyi Szabolcs felszámoló biztos). A megtekintésre a Kiíró munkanapokon 9 órától 15 óráig áll rendelkezésre. A pályázattal kapcsolatos egyéb információ vonatkozásában az EÉR rendszeren keresztül lehet kérdéseket feltenni.
Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetésének módja banki átutalás, határideje az adásvételi szerződés megkötésétől számított 30 napon belül.
Részletfizetési lehetőség: nincs
A szerződéskötés határideje: Szerződéskötésre a pályázat elbírálását követő 15 munkanapon belül kerül sor.
A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A vagyontárgy(ak) birtokbavételéről vevő a saját költségén, a teljes vételár megfizetésétől számított 5 munkanapon belül köteles gondoskodni. A tulajdonjogot szerző fél a nyilvános értékesítésen az adóssal, mint Eladóval szemben beszámítással nem élhet.
17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: Az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével, elektronikusan írásban benyújtott ajánlatnak az alábbiakat kell tartalmaznia:- a pályázó nevét, azonosító adatait, - cég esetén 1 hónapnál nem régebbi cégkivonatot, aláírási címpéldányt, - a megvásárolni kívánt vagyontárgy, valamint a nettó vételi ár egyértelmű megjelölésével az ajánlott fizetési feltételeket, - az ajánlati biztosíték befizetésének igazolását, - 60 napos ajánlati kötöttség vállalását, - kötelezettségvállaló nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy adásvételi szerződés megkötése estén a vevő az ajánlati biztosítékon felül fennmaradó vételárat a szerződés megkötésétől számított 30 napon belül átutalással, egy összegben megfizeti eladó részére, - tudomásulvételi nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy ha a 30 napos fizetési határidő eredménytelenül telik el, az eladó eláll a szerződéstől.A beérkezett ajánlatokat a Kiíró értékeli. A Kiíró azt az ajánlatot minősíti előnyösebbnek, amelyben magasabb vételár szerepel. A Cstv. 49/A. § (4) bekezdése értelmében több megfelelő, azonos értékű (a nettó vételár vonatkozásában legfeljebb 10 %-kal eltérő) ajánlat esetén ártárgyalásra kerül sor. Az ártárgyalásról az EÉR rendszerénekigénybevételével, üzenet útján értesíti az online ártárgyalás fordulóról, annak kezdő és záró időpontjáról az érdekelteket. A Kiíró fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot megfelelő ajánlat hiányában eredménytelennek nyilvánítsa és lezárja. Ezen a jogcímen sem a kiíróval, sem az általa képviselt felszámolás alatt álló társasággal szemben semmilyen jogcímen igény nem érvényesíthető.A cég vagyontárgyai egészeként történő értékesítés sikertelensége esetén az eljárást a felszámoló, mint Kiíró eredménytelennek nyilvánítja.
A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A Kiíró a kellékszavatosságért való felelősséget kizárja.
Az értékesítésre az ÁFA tv. megfelelő rendelkezései az irányadók.
Kérdések és válaszok