A pályázat adatai: - A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be: https://eer.sztfh.hu/palyazat/P2941216
- A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja: 2023. február 10. 10 óra 00 perc
- A pályázatok benyújtásának határideje: 2023. február 25. 10 óra 00 perc
Ajánlati biztosíték összege: 322 000 forint
Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Az ajánlattevőnek az ajánlati biztosítékot a Denamay Consulting Kft. Raiffeisen Bank Zrt-nél vezetett 12001008 - 01733517 - 00200001 számú számlájára szükséges befizetni.
Az átutalási közleménybe fel kell tüntetni az értékesítés EÉR azonosító számát és a HANGÁCSI PACK Kft. "f.a." cégnevet. Az adós vagyontárgyainak elektronikus értékesítéséről szóló 17/2014. (II.3.) Korm. rendelet módosított 13. §-ának megfelelően az ajánlati biztosíték megfizetését és a fizetés felszámoló általi ellenőrzését a pályázat hirdetményben megjelölt kezdő időpontját megelőző 24.00 óráig kell teljesíteni.
Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: A Cstv. és az Ért. Korm. r. szerinti árverési előleg, pályázati biztosíték befizetését az értékesítő az árverés, illetve a pályázat hirdetményében megjelölt kezdőidőpontját megelőző 24 órával ellenőrzi. Az árverési előleget, illetve a pályázati biztosítékot ezen időpontig nem teljesítő személy az értékesítésben nem vehet részt. Az árverési előleg, pályázati biztosíték összege a hirdetményben megjelölt fizetési számlára történő beérkezéskor minősül megfizetettnek. A szabálytalanul eljáró pályázót az értékesítő az értékesítésből kizárja, és részére a megfizetett árverési előleget, illetve a pályázati biztosítékot visszautalja.
A felszámoló akkor aktiválja az elektronikus értékesítési rendszer pályázóként történő használatához szükséges felhasználói azonosítót, ha az ajánlati biztosíték a fent megjelölt időpontig megfizetésre kerül.
Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot a felszámoló 8 munkanapon belül visszautalja.
Ha a pályázati eljárás eredményes, a felszámoló az ajánlati biztosítékot nyertes pályázónál a vételárba beszámítja, a többi pályázónak pedig az ajánlat biztosíték az eredményhirdetés napjától - a Csődtv. 49/A.§.(4) bekezdés szerinti ártárgyalás esetén az ártárgyalás eredményhirdetése napjától-, számított 8 munkanapon belül kerül visszautalásra.
Az ajánlati biztosítékot a pályázó abban az esetben veszíti el, ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak): LBX714 forgalmi rendszámú, Opel Combo C-van (tárolási hely: 3580 Tiszaújváros, Zita u. 16., pontos kilométeróra állás nem ismert, de minimum 213e)
Hejőbába belterület 192/21 hrsz, kivett iroda és gazdasági épület 2 db és udvar
A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) becsértéke összesen: 6 440 000 forint.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) minimálára összesen: 6 440 000 forint.
1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Iroda és gazdasági épület 2 db és udvar
- Típus: ház
- Területe: 2 085 m²
- Állapota: felújítandó
- Tehermentes: igen
- Árverésre bocsátott tulajdoni hányad: 1/1
- Becsérték: 4 940 000 forint
Az ingatlan ingatlan-nyilvántartási adatai:A tulajdoni lap I. részében feltüntetett adatok:
- Település neve (ahol az ingatlan fekszik): Hejőbába
- Ingatlan fekvése: belterület
- Helyrajzi szám: 192/21
- Ingatlan postai címe: 3593 Hejőbába, Száchenyi utca 1/A.
- Művelési ág: kivett
- Művelés alól kivett terület esetén annak elnevezése: iroda és gazdasági épület 2 db és udvar
- Területnagyság: 2 085 m²
- Az épület fő rendeltetés szerinti jellege (lakóház, üdülő, gazdasági épület stb.): Iroda és gazdasági épület 2 db és udvar
A tulajdoni lap II. részében feltüntetett adatok:
- Tulajdonos neve, címe: HANGÁCSI PACK Kft. "f.a."3580 Tiszaújváros, Zita u. 16.
A felszámolási eljárás és a végelszámolás környezet- és természetvédelmi követelményeiről szóló 106/1995. (IX. 8.) Korm. rendelet 8. § (7) bekezdés alapján: Környezeti teher nincs/felszámolónak nincs tudomása.
Ingatlan állapota: felújítandó
2. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Opel Combo C VAN
- Típus: Jármű
- Márka: Opel
- Modell: Combo
- Jármű típusa: Haszongépjármű
- Állapot: Átlagos
- Tehermentes: nem NAV foglalás
- Mennyisége: 1 db
- Becsérték: 1 500 000 forint
A vagyontárgy(ak) megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: A vagyontárgyak szabadon megtekinthetőek a pályázatban megjelölt címen.
17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti pályázati elbírálás módja: A beérkezett ajánlatokat a Kiíró értékeli. A Kiíró azt az ajánlatot minősíti előnyösebbnek, amelyben magasabb vételár szerepel. A Cstv. 49/A. § (4) bekezdése értelmében több megfelelő, azonos értékű (a nettó vételár vonatkozásában legfeljebb 10 %-kal eltérő) ajánlat esetén ártárgyalásra kerül sor. Az ártárgyalásról az EÉR rendszerénekigénybevételével, üzenet útján értesíti az online ártárgyalás fordulóról, annak kezdő és záró időpontjáról az érdekelteket. A Kiíró fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot megfelelő ajánlat hiányában eredménytelennek nyilvánítsa és lezárja. Ezen a jogcímen sem a kiíróval, sem az általa képviselt felszámolás alatt álló társasággal szemben semmilyen jogcímen igény nem érvényesíthető.A cég vagyontárgyai egészeként történő értékesítés sikertelensége esetén az eljárást a felszámoló, mint Kiíró eredménytelennek nyilvánítja
Vételár megfizetésének módja, határideje: Az ingatlan vonatkozásában a vételár megfizetésének módja banki átutalás, határideje az adásvételi szerződés megkötésétől számított 30 napon belül.
A gépjármű vonatkozásában a vételár megfizetésének módja banki átutalás, határideje az adásvételi szerződés megkötésétől számított 8 napon belül.
Részletfizetési lehetőség: nincs
A szerződéskötés határideje: Szerződéskötésre a pályázat elbírálását követő 10 munkanapon belül kerül sor. Az adásvételi szerződés elkészítésével és ellenjegyzésével szerződő felek a felszámoló által foglalkoztatott ügyvédet bízzák meg. Az ügyvédi munkadíj a vételár 1,5%-a +Áfát tartalmazó összeg, minimum 70.000,- Ft + ÁFA, melyet nyertes pályázat esetén a vevő köteles megfizetni.
A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A vagyontárgy(ak) birtokbavételéről vevő a saját költségén, a teljes vételár megfizetésétől számított 5 munkanapon belül köteles gondoskodni. A tulajdonjogot szerző fél a nyilvános értékesítésen az adóssal, mint Eladóval szemben beszámítással nem élhet.
17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: Az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével, elektronikusan írásban benyújtott ajánlatnak az alábbiakat kell tartalmaznia:- a pályázó nevét, azonosító adatait, - cég esetén 1 hónapnál nem régebbi cégkivonatot, aláírási címpéldányt, - a megvásárolni kívánt vagyontárgy, valamint a nettó vételi ár egyértelmű megjelölésével az ajánlott fizetési feltételeket, - az ajánlati biztosíték befizetésének igazolását, - 60 napos ajánlati kötöttség vállalását, - az ügyvédi munkadíj megfizetésére vonatkozó kötelezettségvállalást, - az ajánlati biztosítékon felül fennmaradó vételár rendelkezésre állásának megfelelő igazolása a pályázó részéről (bankgarancia, letéti igazolás, vagy más megfelelő fedezetigazolás), - kötelezettségvállaló nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy adásvételi szerződés megkötése estén a vevő az ajánlati biztosítékon felül fennmaradó vételárat a szerződés megkötésétől számított 30 napon belül átutalással, egy összegben megfizeti eladó részére, - tudomásulvételi nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy ha a 30 napos fizetési határidő eredménytelenül telik el, az eladó eláll a szerződéstől.
A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A Kiíró a kellékszavatosságért való felelősséget kizárja.
Az értékesítésre az ÁFA tv. megfelelő rendelkezései az irányadók.
A pályázattal kapcsolatos egyéb információ vonatkozásában az EÉR rendszeren keresztül lehet kérdéseket feltenni.
A hirdetményben közzétett minimálár alatti vételi ajánlat a felszámoló részéről nem elfogadható.
A 237/2009. (X.20.) Korm. rendelet 2.§ (2) bekezdés szerinti értesítési kötelezettség nem áll fent, mivel nincs a rendeletben meghatározottaknak megfelelő hitelező, illetve jogosult, akit értesíteni kellene.
Jelen értékesítési hirdetményben szereplő vagyontárgy meghirdetése 1 (első) alkalommal történt.
A felszámoló tájékoztatja a pályázókat, hogy a minimálár összegét elérő vagy azt meghaladó vételi ajánlat benyújtása sem keletkeztet szerződéskötési kötelezettséget a felszámoló részére. A felszámoló ilyen ajánlat beérkezésekor is érvénytelennek és/vagy eredménytelennek nyilváníthatja a pályázatot, ha az a pályázati kiírásban szereplő egyéb feltételeknek nem felel meg.
Kérdések és válaszok