1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: GPS készülékek
- Típus:
- Műszaki cikk
- Tehermentes:
- igen
- Mennyisége:
- 24 500 db
- Becsérték:
- 9 100 000 forint
Pályázat - LCP Systems Informatikai és Kereskedelmi Kft "felszámolás alatt"
A PÁLYÁZAT EREDMÉNYES
Érvényes és eredményes a Fpkh.18/2012/9 ügyszámú nyilvános pályázat, a APPORT Kft. (cégjegyzékszám: 18-09-000366, székhely: 9700 Szombathely, Engels utca 34.., levelezési cím: 9700 Szombathely, Engels utca 34..) felszámoló által a LCP Systems Kft „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 18-09-108953, székhely: 9700 Szombathely, Puskás Tivadar utca 5.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Lezárult a(z) Fpkh.18/2012/9 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. június 3. 12 óra 00 perckor, a APPORT Kft. (cégjegyzékszám: 18-09-000366, székhely: 9700 Szombathely, Engels utca 34.., levelezési cím: 9700 Szombathely, Engels utca 34..) felszámoló által a LCP Systems Kft „f.a.” (cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 18-09-108953, székhely: 9700 Szombathely, Puskás Tivadar utca 5.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Megkezdődött a Fpkh.18/2012/9 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. május 18. 12 óra 00 perckor, a APPORT Kft. (cégjegyzékszám: 18-09-000366, székhely: 9700 Szombathely, Engels utca 34.., levelezési cím: 9700 Szombathely, Engels utca 34..) felszámoló által a LCP Systems Kft „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 18-09-108953, székhely: 9700 Szombathely, Puskás Tivadar utca 5.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.
Ajánlati biztosíték összege: 455 000 forint.
Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: A pályázaton való részvétel feltétele az ajánlati biztosíték (bánatpénz) befizetése – legkésőbb a pályázat benyújtásának napjáig az APPORT Gazdasági Szolgáltató Kft 12094507-00123318-00300007 számú bankszámlájára.
Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot a felszámoló nyolc munkanapon belül visszautalja.
IconX GPS készülékeket, IconX radardetektorokat, Iconx MP4 lejátszókat, MIO GPS készülékeket, kiegészítőket, vonalkódolvasókat, tartozékokat, alkatrészeket, akkumulátorokat, töltőket, irodai eszközöket.. Az eszközök többsége 2008 előtti beszerzésű, darabszám: 24500.
A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 9 100 000 forint.
1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: GPS készülékek
Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az értékesítésre kerülő vagyon elemek előzetes egyeztetést követően megtekinthetők.Megtekintési igény esetén időpont egyeztetés a 0036-94-508219-es telefonon és az info@apport.hu mail címen történik.
Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetését a felszámoló átutalással kéri a számla kiállításától számított 8 napon belül.
Részletfizetési lehetőség: nincs
A szerződéskötés határideje: A számla kiállítására a pályázatok elbírálását követő 5 napon belül kerül sor.
A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A vagyontárgyak átvétele a teljes vételár megfizetésével egyidőben történik.
17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: Ha a pályázati eljárás eredményes , a felszámoló az ajánlati biztosíték összegét a nyertes pályázó által fizetett vételárba beszámítja, a többi pályázónak pedig az ajánlati biztosíték teljes összegét az eredményhirdetés napjától- a Cstv 49/A .§(4) bekezdés szerinti ártárgyalás esetén az ártárgyalás eredményhirdetése napjától- számított nyolc munkanapon belül visszautalja.Az ajánlati biztosítékot a pályázó abban az esetben elveszíti, ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, vagy a Cstv. 49§(4) bekezdés szerinti ajánlatot tevő pályázó az elrendelt elektronikus ártárgyaláson neki felróható okból nem vesz részt, vagy a már megtett ajánlattól visszalép.A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban írásos ajánlatot kér benyújtani , melyeket az APPORT Kft által feltöltött hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) (https://eer.gov.hu/) igénybevételével , elektronikusan lehet teljesíteni.Az ajánlatoknak tartalmazni kell:-A pályázó nevét, székhelyét, az azonosításra alkalmas további adatokat, mail címét, gazdálkodó szervezetek hatályos cégkivonatát, a cégjegyzésre jogosult vezető tisztségviselő aláírási címpéldányát, az ajánlott nettó vételárat, nyilatkozatot 30 napos ajánlati kötöttség vállalásáról.-Kötelezettség vállaló nyilatkozatot , hogy a számla kézhezvételétől számított 8 napon belül a vételárat átutalja.-Az ajánlati biztosíték befizetésének igazolását.Elővásárlási jogosultak jogukat a pályázati kiírás keretein belül gyakorolhatják.A pályázatok bontására a pályázati határidő lejáratát követő öt napon belül kerül sor . Az értékelésről szóló jegyzőkönyvet a pályázatbontástól számított 10 napon belül a felszámoló elkészíti és a jegyzőkönyv szkennelt változatát feltölti az EÉR felületére, ahol a pályázók által megtekinthető.A pályázatok értékelésénél elsődleges szempont a vételár nagysága, emellett előnyt élvez az a pályázó akinek ajánlata több tételre vonatkozik A felszámoló több megfelelő, azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 105-kal eltérő) pályázat esetén ártárgyalást tart. Az ártárgyalásról az EÉR rendszerének igénybevételével üzenet útján értesíti az online ártárgyalási fordulóról, annak kezdő és befejező idejéről az érdekelteket.A felszámoló eredménytelennek nyilvánítja a pályázati eljárást, ha a pályázati kiírásban meghatározott feltételeknek megfelelő ajánlatot nem adtak be.Jelen hirdetményre a 237/2009.(X.20.) Korm. rendelet és a 17/2014.(II.) Korm. rendelet vonatkozó szabályai az irányadóak.
A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: Az eszközök a pályázók által megtekintett és ismert állapotban, per-, igény- és tehermentesen, a kellékszavatosság teljes körű (az esetleges környezetszennyezésre, rejtett hibákra, rendeltetésszerű használhatóságra, műszaki állapotra stb. is kiterjedő) eladói kizárása mellett kerülnek értékesítésre.
A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P24252/tetelek.pdf
Érvényes és eredményes a Fpkh.18/2012/9 ügyszámú nyilvános pályázat, a APPORT Kft. (cégjegyzékszám: 18-09-000366, székhely: 9700 Szombathely, Engels utca 34.., levelezési cím: 9700 Szombathely, Engels utca 34..) felszámoló által a LCP Systems Kft „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 18-09-108953, székhely: 9700 Szombathely, Puskás Tivadar utca 5.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Lezárult a(z) Fpkh.18/2012/9 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. június 3. 12 óra 00 perckor, a APPORT Kft. (cégjegyzékszám: 18-09-000366, székhely: 9700 Szombathely, Engels utca 34.., levelezési cím: 9700 Szombathely, Engels utca 34..) felszámoló által a LCP Systems Kft „f.a.” (cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 18-09-108953, székhely: 9700 Szombathely, Puskás Tivadar utca 5.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Megkezdődött a Fpkh.18/2012/9 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. május 18. 12 óra 00 perckor, a APPORT Kft. (cégjegyzékszám: 18-09-000366, székhely: 9700 Szombathely, Engels utca 34.., levelezési cím: 9700 Szombathely, Engels utca 34..) felszámoló által a LCP Systems Kft „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 18-09-108953, székhely: 9700 Szombathely, Puskás Tivadar utca 5.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.
Ajánlati biztosíték összege: 455 000 forint.
Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: A pályázaton való részvétel feltétele az ajánlati biztosíték (bánatpénz) befizetése – legkésőbb a pályázat benyújtásának napjáig az APPORT Gazdasági Szolgáltató Kft 12094507-00123318-00300007 számú bankszámlájára.
Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot a felszámoló nyolc munkanapon belül visszautalja.
IconX GPS készülékeket, IconX radardetektorokat, Iconx MP4 lejátszókat, MIO GPS készülékeket, kiegészítőket, vonalkódolvasókat, tartozékokat, alkatrészeket, akkumulátorokat, töltőket, irodai eszközöket.. Az eszközök többsége 2008 előtti beszerzésű, darabszám: 24500.
A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 9 100 000 forint.
1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: GPS készülékek
Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az értékesítésre kerülő vagyon elemek előzetes egyeztetést követően megtekinthetők.Megtekintési igény esetén időpont egyeztetés a 0036-94-508219-es telefonon és az info@apport.hu mail címen történik.
Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetését a felszámoló átutalással kéri a számla kiállításától számított 8 napon belül.
Részletfizetési lehetőség: nincs
A szerződéskötés határideje: A számla kiállítására a pályázatok elbírálását követő 5 napon belül kerül sor.
A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A vagyontárgyak átvétele a teljes vételár megfizetésével egyidőben történik.
17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: Ha a pályázati eljárás eredményes , a felszámoló az ajánlati biztosíték összegét a nyertes pályázó által fizetett vételárba beszámítja, a többi pályázónak pedig az ajánlati biztosíték teljes összegét az eredményhirdetés napjától- a Cstv 49/A .§(4) bekezdés szerinti ártárgyalás esetén az ártárgyalás eredményhirdetése napjától- számított nyolc munkanapon belül visszautalja.Az ajánlati biztosítékot a pályázó abban az esetben elveszíti, ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, vagy a Cstv. 49§(4) bekezdés szerinti ajánlatot tevő pályázó az elrendelt elektronikus ártárgyaláson neki felróható okból nem vesz részt, vagy a már megtett ajánlattól visszalép.A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban írásos ajánlatot kér benyújtani , melyeket az APPORT Kft által feltöltött hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) (https://eer.gov.hu/) igénybevételével , elektronikusan lehet teljesíteni.Az ajánlatoknak tartalmazni kell:-A pályázó nevét, székhelyét, az azonosításra alkalmas további adatokat, mail címét, gazdálkodó szervezetek hatályos cégkivonatát, a cégjegyzésre jogosult vezető tisztségviselő aláírási címpéldányát, az ajánlott nettó vételárat, nyilatkozatot 30 napos ajánlati kötöttség vállalásáról.-Kötelezettség vállaló nyilatkozatot , hogy a számla kézhezvételétől számított 8 napon belül a vételárat átutalja.-Az ajánlati biztosíték befizetésének igazolását.Elővásárlási jogosultak jogukat a pályázati kiírás keretein belül gyakorolhatják.A pályázatok bontására a pályázati határidő lejáratát követő öt napon belül kerül sor . Az értékelésről szóló jegyzőkönyvet a pályázatbontástól számított 10 napon belül a felszámoló elkészíti és a jegyzőkönyv szkennelt változatát feltölti az EÉR felületére, ahol a pályázók által megtekinthető.A pályázatok értékelésénél elsődleges szempont a vételár nagysága, emellett előnyt élvez az a pályázó akinek ajánlata több tételre vonatkozik A felszámoló több megfelelő, azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 105-kal eltérő) pályázat esetén ártárgyalást tart. Az ártárgyalásról az EÉR rendszerének igénybevételével üzenet útján értesíti az online ártárgyalási fordulóról, annak kezdő és befejező idejéről az érdekelteket.A felszámoló eredménytelennek nyilvánítja a pályázati eljárást, ha a pályázati kiírásban meghatározott feltételeknek megfelelő ajánlatot nem adtak be.Jelen hirdetményre a 237/2009.(X.20.) Korm. rendelet és a 17/2014.(II.) Korm. rendelet vonatkozó szabályai az irányadóak.
A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: Az eszközök a pályázók által megtekintett és ismert állapotban, per-, igény- és tehermentesen, a kellékszavatosság teljes körű (az esetleges környezetszennyezésre, rejtett hibákra, rendeltetésszerű használhatóságra, műszaki állapotra stb. is kiterjedő) eladói kizárása mellett kerülnek értékesítésre.
A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P24252/tetelek.pdf
Tisztelt Cím! Hogyan alakul az általános forgalmi adó ennél az árverésnél? Köszönettel...
Az ÁFA törvény 142§ > > 142. § (1) Az adót a termék beszerzője, szolgáltatás igénybevevője fizeti: > > g)205 a vállalkozásban tárgyi eszközként használt termék értékesítése, valamint egyéb, a teljesítésekor a szokásos piaci árat tekintve 100 000 forintnak megfelelő pénzösszeget meghaladó termékértékesítés, szolgáltatásnyújtás esetében, ha a teljesítésre kötelezett adóalany felszámolási vagy bármely más, fizetésképtelenségét jogerősen megállapító eljárás hatálya alatt áll; > > A fordított adózás feltétele, hogy az ügylet teljesítésében érintett felek > > a) mindegyike belföldön nyilvántartásba vett adóalany legyen, valamint > > b) egyikének se legyen olyan, e törvényben szabályozott jogállása, amelynek alapján tőle adó fizetése ne lenne követelhető. > (PL: Magánszemély, vagy áfamentes adóalany vevő esetében fel kell számítani az ÁFÁT 100.000Ft feletti értékesítésnél)
Honlapunkon sütiket használunk, melyeknek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújthassunk látogatóink számára. Az „Elfogadom” gombbal hozzájárulását adja ezek használatához, ide kattintva pedig testreszabhatja a süti beállításokat. További információk a Süti szabályzat oldalon találhatók.
Kérdések és válaszok