A pályázat adatai: - A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be:
- https://eer.gov.hu/palyazat/P17500
- A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:
- 2015. április 20. 12 óra 00 perc
- A pályázatok benyújtásának határideje:
- 2015. május 5. 12 óra 00 perc
Ajánlati biztosíték összege: 1 493 000 forint.
Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: A pályázaton való részvétel feltétele az ajánlati biztosíték (bánatpénz) befizetése – legkésőbb a pályázat benyújtásának napjáig a felszámoló elkülönített Szentgál és Vidéke Takarékszövetkezetnél vezetett 73600149-11128409-00000000 számú bankszámlájára „Zentai és Társa Kft. „f.a.” bánatpénz" közleménnyel a banki átutalási napokat is figyelembe véve befizesse úgy, hogy az legkésőbb 2015. május 5-én minden kétséget kizáróan igazolva legyen.
Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Eredménytelen pályázónak, ill. a pályázat bármilyen okból történő eredménytelensége esetén a befizetett bánatpénz kamatmentesen a befizető által megjelölt bankszámlára visszafizetésre kerül az erről való értesítést követő 8 napon belül.
Nem jár vissza a bánatpénz, ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, vagy a Cstv. 49/A. § (4) bekezdés szerinti ajánlatot tévő pályázó a felszámoló által elrendelt ártárgyaláson neki felróható okból nem vesz részt, vagy a már megtett ajánlatától visszalép, továbbá ha a nyertes pályázó az EÉR rendszer üzemeltető részére a felszámoló által véglegesnek elfogadott vételár 1%-át kitevő üzemeltetési költséget nem fizeti meg.
A felszámoló a pályázati ajánlatokat a felkínált vételárak nagysága szerint sorrendbe állítja, figyelmen kívül hagyva az érvénytelen ajánlatokat. A vásárlásra jogosult kiválasztásnál a kiemelt szempont az ajánlati ár nagysága. Az ajánlatok közül előnyt élvez az, aki a megajánlott vételárat rövidebb határidőn belül vállalja megfizetni.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak): - A Békéscsabai Járási Földhivatal által Békéscsaba belterületén, 6168/1. hrsz.-on nyilvántartott, 3218 m2 alapterületű, „kivett telephely” ingatlan-nyilvántartási megnevezésű, a természetben 5600 Békéscsaba, Víztározó u. 6. szám alatti ingatlan 1/1 tulajdoni hányadát, valamint a
- Békéscsabai Járási Földhivatal által Békéscsaba beltrületén, 6169/4. hrsz.-on nyilvántartott, 293 m2 alapterületű, „kivett telephely” ingatlan-nyilvántartási megnevezésű, a természetben 5600 Békéscsaba, Ipari út alatti ingatlan 1/1 tulajdoni hányadát.
Az ingatlanokra kizárólag együttesen lehet ajánlatot tenni!
A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 43 100 000 forint.
1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: kivett telephely
- Típus:
- ipari ingatlan
- Területe:
- 3 218 m²
- Állapota:
- átlagos
- Közművesítettség foka:
- teljesen közművesített
- Tehermentes:
- igen
- Árverésre bocsátott tulajdoni hányad:
- 1/1
- Becsérték:
- 43 100 000 forint
Az ingatlan ingatlan-nyilvántartási adatai:A tulajdoni lap I. részében feltüntetett adatok:
- Település neve (ahol az ingatlan fekszik):
- Békéscsaba
- Ingatlan fekvése:
- belterület
- Helyrajzi szám:
- 6168/1
- Ingatlan postai címe:
- 5600 Békéscsaba, Víztározó utca 6..
- Művelési ág:
- kivett telephely
- Területnagyság:
- 3 218 m²
- Az épület fő rendeltetés szerinti jellege (lakóház, üdülő, gazdasági épület stb.):
- kivett telephely
A tulajdoni lap II. részében feltüntetett adatok:
- Tulajdonos neve, címe:
- Zentai és Társa Kft. "f.a."5600 Békéscsaba, Tessedik u. 46.
Az ingatlan terhei (tulajdoni lap III. rész): • Békéscsaba Megyei Jogú Város Önkormányzata – vízvezetési szolgalmi jog• EDF ÉMÁSZ Hálózati Elosztó Kft.- vezeték jog
Ingatlan állapota: átlagos
2. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: kivett telephely
- Típus:
- ipari ingatlan
- Területe:
- 293 m²
- Állapota:
- átlagos
- Tehermentes:
- igen
- Árverésre bocsátott tulajdoni hányad:
- 1/1
Az ingatlan ingatlan-nyilvántartási adatai:A tulajdoni lap I. részében feltüntetett adatok:
- Település neve (ahol az ingatlan fekszik):
- Békéscsaba
- Ingatlan fekvése:
- belterület
- Helyrajzi szám:
- 6169/4
- Ingatlan postai címe:
- 5600 Békéscsaba, Ipari út
- Művelési ág:
- kivett telephely
- Területnagyság:
- 293 m²
- Az épület fő rendeltetés szerinti jellege (lakóház, üdülő, gazdasági épület stb.):
- kivett telephely
A tulajdoni lap II. részében feltüntetett adatok:
- Tulajdonos neve, címe:
- Zentai és Társa Kft. "f.a."5600 Békéscsaba, Tessedik u. 46.
Az ingatlan terhei (tulajdoni lap III. rész): • EDF ÉMÁSZ Hálózati Elosztó Kft.- vezeték jog
Ingatlan állapota: átlagos
A vagyontárgy(ak) megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az ingatlanok megtekinthetők a pályázati határidő lejártát megelőzően, 2015. április 22-én 10.00 – 15.00 óra között Békéscsaba, Víztározó u. 6. és Békéscsaba, Ipari út 6169/4 hrsz.
Vételár megfizetésének módja, határideje: Az ajánlattevőnek az ajánlat tárgyát képező ingatlanok vonatkozásában a vételárat forintban kell megfizetnie átutalással, a szerződésben rögzítésre kerülő feltételekkel az adós Szentgál és Vidéke Takarékszövetkezetnél vezetett 73600149-11128409-00000000 számú bankszámlájára. A vételár megfizetésének módja banki átutalás, határideje az adásvételi szerződés megkötésétől számított 30 napon belül. A tulajdonjogot szerző fél a nyilvános értékesítésen az adóssal, mint eladóval szemben beszámítással nem élhet. Az adásvételi szerződés megkötése esetén a vevő az ajánlati biztosítékon felül fennmaradó vételárat a szerződés megkötésétől számított 30 napon belül átutalással, egy összegben köteles megfizetni az eladó részére. A vételár megfizetése tekintetében részletfizetési lehetőség nincs.
Részletfizetési lehetőség: nincs
A szerződéskötés határideje: Szerződéskötésre a pályázat elbírálását követő 60 napon belül kerül sor. A szerződés kötés feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történt és a felszámoló által véglegesnek elfogadott vételár 1%-os jutalék fizetési kötelezettség teljesítése, amely nem része a teljes vételárnak. Az adásvételi szerződés elkészítésével és ellenjegyzésével szerződő felek a felszámoló által foglalkoztatott ügyvédet bízzák meg. Az ügyvédi munkadíjat a vevő köteles megfizetni. A felszámoló a vételár teljes kiegyen
A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: Az ingatlanok birtokbavétele a teljes vételár megfizetésétől számított 90 napon belül lehetséges.
17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A pályázatok bontására a pályázati határidő lejártát követő 8 napon belül kerül sor. Az értékelésről készült jegyzőkönyvet a pályázatbontástól számított 20 napon belül a felszámoló elkészíti és az eredmény az EÉR felületén közzétételre kerül. A felszámoló több megfelelő azonos értékű (vételár vonatkozásában legfeljebb 10%-kal eltérő pályázat esetén) nyilvános ártárgyalást tart. Az ártárgyalásról az EÉR rendszerének igénybevételével, üzenet útján értesíti az online ártárgyalási fordulóról, annak kezdő és záró időpontjáról az érdekelteket. A felszámoló eredménytelennek nyilvánítja a pályázati eljárást, ha nincs ajánlat. Jelen hirdetményre a 237/2009. (X.20.) Kormányrendelet és a 17/2014. (II. 3.) Kormányrendelet vonatkozó szabályai az irányadók.A felszámoló fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot megfelelő ajánlat hiányában eredménytelennek nyilvánítsa és lezárja. Ezen a jogcímen sem a felszámolóval, sem az általa képviselt felszámolás alatt álló társasággal szemben semmilyen jogcímen igény nem érvényesíthető.A meghirdetett ingatlanok kizárólag együttesen kerülnek értékesítésre, együttes értékesítés sikertelensége esetén – megfelelő ajánlat hiányában – az eljárás eredménytelen. Eladó kellékszavatosságot nem vállal. Az értékesítésre az ÁFA tv. megfelelő rendelkezései az irányadók.
A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban írásos ajánlatokat kér benyújtani, melyeket az ARIADNÉ VÁLSÁGKEZELŐ Kft. által feltöltött hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével, elektronikusan nyújtható be.
Az ajánlatoknak tartalmazniuk kell:
- A pályázó nevét, székhelyét, az azonosítására alkalmas további adatokat, gazdálkodó szervezetek hatályos cégkivonatát, a cégjegyzésre jogosult vezető tisztségviselő(k) eredeti, közjegyző által hitelesített aláírási címpéldányát,
- az ajánlott nettó vételárat, nyilatkozatot 60 napos ajánlati kötöttség vállalásáról.
- Kötelezettségvállalói nyilatkozatot, hogy az adásvételi szerződést az értékelési jegyzőkönyv EÉR rendszerben történt megjelenésétől számított 15 napon belül megköti és a vételárat szerződéskötést követő 30 napon belül átutalja.
- Az ajánlati biztosíték befizetésének igazolását a pályázat benyújtásáig.
- A meghirdetett ingatlanokról részletes tender füzet készült, mely EÉR rendszerben megtekinthető, illetve letölthető, előzetes költségtérítés megfizetése ellenében. A költségtérítés összege 50.000 Ft ÁFA, amelyet a pályázó az EÉR elektronikus fizetési felületén teljesíthet.
- A pályázat benyújtásának nem feltétele a tenderfüzet igénylése.
Kérdések és válaszok