1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 4 ajtós limuzin
- Típus:
- Jármű
- Gyártmány:
- FORD
- Gyártási idő:
- 2002.
- Állapot:
- Sérült/hiányos
- Tehermentes:
- igen
- Mennyisége:
- 1 db
Pályázat - Körmend és Vidéke Takarékszövetkezet "felszámolás alatt"
A PÁLYÁZAT EREDMÉNYTELEN
Eredménytelen a(z) 20.Fpk.01-15-000559 ügyszámú nyilvános pályázat, a Pénzügyi Stabilitási és Felszámoló Nonprofit Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-920128, székhely: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78.., levelezési cím: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78..) felszámoló által a Körmend és Vidéke Takarékszövetkezet „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 18-02-000128, székhely: 9900 Körmend, Rákóczi utca 32.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Lezárult a(z) 20.Fpk.01-15-000559 ügyszámú nyilvános pályázat 2017. augusztus 12. 12 óra 00 perckor, a Pénzügyi Stabilitási és Felszámoló Nonprofit Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-920128, székhely: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78.., levelezési cím: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78..) felszámoló által a Körmend és Vidéke Takarékszövetkezet „f.a” (cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 18-02-000128, székhely: 9900 Körmend, Rákóczi utca 32.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Megkezdődött a 20.Fpk.01-15-000559 ügyszámú nyilvános pályázat 2017. július 28. 12 óra 00 perckor, a Pénzügyi Stabilitási és Felszámoló Nonprofit Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-920128, székhely: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78.., levelezési cím: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78..) felszámoló által a Körmend és Vidéke Takarékszövetkezet „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 18-02-000128, székhely: 9900 Körmend, Rákóczi utca 32.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.
Ajánlati biztosíték összege: 25 000 forint.
Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: A pályázónak a pályázat tárgyát képező ingóságok vonatkozásában ajánlati biztosítékot kell megfizetnie átutalással, a Körmend és Vidéke Takarékszövetkezet „f.a.” MKB Bank Zrt.-nél vezetett 10300002-10555303-49020032 számú bankszámlájára, (közlemény rovatban: P795044 ajánlati biztosíték) és ezt igazolni (feltölteni) az EÉR-be. Az ajánlati biztosíték fizetési kötelezettség csak abban az esetben tekintendő teljesítettnek, ha legkésőbb a pályázat lejáratának napján 12:00 óráig az előbbiekben megadott adósi bankszámlán hiánytalanul jóváírásra kerül az ajánlati biztosíték teljes összege. A pályázatot kiíró felszámoló az esetleges felmerülő bankköltségekkel, árfolyamkülönbségekből adódó veszteségekkel, hiányokkal kapcsolatos hivatkozásokat nem fogad el.
Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosíték teljes összegét a felszámoló az eredménytelenség megállapításától számított 8 munkanapon belül valamennyi pályázó részére visszautalja. Ha a pályázati eljárás eredményes, a felszámoló az ajánlati biztosítékot a nyertes pályázónál a vételárba beszámítja, a többi pályázónak pedig az ajánlati biztosíték teljes összegét az eredményhirdetés napjától - a Cstv. 49/A. § (4) bekezdése szerinti ártárgyalás esetén az ártárgyalás eredményhirdetése napjától - számított 8 munkanapon belül visszautalja a [237/2009. (X. 20.) Korm. rendelet 2. §-ának (7) bekezdése] szerint.
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 4 ajtós limuzin (2002); szín: v. szürke metál; futott km: 225.479 km; műszakilag érvényes: 2017.07.12.; üzemanyag: benzin; váltó/fokozat: manuális/5
A személygépkocsin több sérülés és műszaki hiba található. Jelentősebb sérülés a bal és jobb oldalán, valamint az elején található, bal fényszóró kitörött, jobb fényszóró mosó hiányzik, sok karcolás és apróbb benyomódások találhatók a karosszérián. Az első futómű elhasználódott, felújításra szorul.
A gépkocsi a gyári alapfelszereltségen kívül könnyűfém automata légkondicionálóval, metál fényezéssel és fényszóró mosóval rendelkezik.
A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 500 000 forint.
1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 4 ajtós limuzin
Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az ingóság megtekinthető a 1071 Budapest, Damjanich u. 11-15. szám alatti címen, 2017. július 31 - augusztus 9. közötti időszakban délelőtt 10:00 órától délután 14:00 óráig a 06 30 437 9524-es telefonszámon történő előzetes egyeztetés alapján. A megtekintés kizárólag kísérő jelenlétében lehetséges.
Vételár megfizetésének módja, határideje: A pályázónak a pályázat tárgyát képező ingóságok vonatkozásában a vételárat átutalással, kell megfizetnie. A szerződésben rögzítésre kerülő feltételeknek megfelelően a Körmend és Vidéke Takarékszövetkezet „f.a.” MKB Bank Zrt.-nél vezetett 10300002-10555303-49020032 számú bankszámlájára. A vételár megfizetésének módja: egy összegben, legkésőbb az adásvételi szerződés megkötésével egyidejűleg indított banki átutalással. Amennyiben a nyertes pályázó a vételárat a megjelölt határidőben nem fizeti meg, abban az esetben a befizetett ajánlati biztosítékot elveszti. A tulajdonjogot szerző fél a nyilvános értékesítésen az adóssal, mint eladóval szemben beszámítással az ajánlati biztosíték összegén túl nem élhet. A felszámoló a vételár teljes kiegyenlítéséig az értékesítendő vagyon vonatkozásában a tulajdonjogot korlátozás nélkül fenntartja.
Részletfizetési lehetőség: nincs
A szerződéskötés határideje: Szerződéskötésre az eredmény kihirdetését követően 15 napon belül kerül sor. A szerződéskötés feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történt és a felszámoló által véglegesnek elfogadott vételár 1%-os jutalék fizetési kötelezettség teljesítése, amely nem része a teljes vételárnak. Az adásvételi szerződés elkészítésével a felszámoló által kijelölt ügyvédet bízzák meg. Az ügyvédi munkadíjat a vevő köteles megfizetni.
A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: Az értékesített vagyonelemeket a vevő a teljes vételár megfizetésétől számított 5 napon belül, átadás - átvételi jegyzőkönyv aláírása után birtokba veheti. Késedelmes birtokbavétel esetén a felszámoló napi 10 000 Ft késedelmi díjat számol fel. A vevő a vagyontárgy elszállításáról, illetve birtokbavételéről saját költségén köteles gondoskodni.
17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: Ajánlatot tulajdonszerzési képességgel rendelkező természetes személyek, illetve jogképességgel rendelkező jogi személyek tehetnek. Az EÉR igénybevételével elektronikusan írásban benyújtott pályázatnak az alábbiakat kell tartalmaznia: • a pályázó nevét, azonosító adatait, • gazdasági társaság, jogi személy pályázó esetén 1 hónapnál nem régebbi cégkivonatot, aláírási címpéldányt, • a megvásárolni kívánt vagyontárgyat,• a nettó vételi ár egyértelmű megjelölését, • az ajánlati biztosíték befizetésének igazolását, valamint azon bankszámlaszám megjelölését, melyre sikertelen pályázat esetén az ajánlati biztosíték visszautalását kéri, • az eladó kellékszavatossága, illetve garanciája teljes kizárására vonatkozó írásbeli tudomásulvételének nyilatkozatát,• nyilatkozatot arról, hogy az ajánlattevő 60 napos ajánlati kötöttséget vállal, • arra vonatkozó nyilatkozat, hogy a pályázó a vételárat legkésőbb a szerződéskötés napján indított banki átutalással megfizeti, • tudomásulvételi nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy ha a fizetési határidő eredménytelenül telik el, az eladó elállhat a szerződéstől, • az EÉR üzemeltetője felé az 1%+ÁFA mértékű jutalék megfizetésére vonatkozó kötelezettségvállalást• kötelezettségvállalási nyilatkozat az ingóságok szállítása során felmerülő költségek viselésére és az esetlegesen okozott károk átvállalására és helyreállítására• az ügyvédi munkadíj megfizetésére vonatkozó kötelezettségvállalás, • nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a pályázó a részletes pályázati kiírásban foglaltakat megismerte és elfogadta. Amennyiben a pályázó ezen követelmények teljesítését elmulasztja, pályázata automatikusan kizárásra kerül. A pályázatok bontására a pályázati határidő lejártát követő nyolc napon belül kerül sor. Az elbírálásnál a vételár nagysága alapján dönt az értékesítő. Ha az elektronikus pályázaton több, közel azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10%-kal eltérő) érvényes ajánlat érkezik, és ezen felkínált vételárak a felszámoló számára elfogadhatók, a felszámolóbiztos ezek között ártárgyalást hirdet és az EÉR automatikus üzenet útján értesíti az érintetteket az újabb pályázás kezdő és záró időpontjáról, valamint, hogy az eddigi legmagasabb érvényes ajánlatuk az újabb eljárásban automatikusan részt vesz, és módjuk van az újabb pályázásra megadott időtartamon belül az árajánlatukat emelni. Az újabb pályázás időtartama 5 óra, a megtett ajánlatokat a rendszer rögzíti (naplózza) és archiválja.
A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A felszámoló a pályázati ajánlatokat a felkínált vételárak nagysága szerinti sorrendbe állítja, figyelmen kívül hagyva az érvénytelen ajánlatokat. A vásárlásra jogosult kiválasztásánál kiemelt szempont az ajánlati ár nagysága. Amennyiben nem érkezik a kiírásnak megfelelő vételi ajánlat, a felszámoló a pályázatot eredménytelennek nyilvánítja, és újabb pályázat kiírásáról határoz. A felszámoló ezen döntése miatt a pályázók körében keletkező bármely kárért való minden felelősséget már most kizárja. A felszámoló tájékoztatja a pályázaton résztvevőket, hogy az irányár az általános forgalmi adó összegét nem tartalmazza. Az ÁFA megállapítása a szerződéskötéskor hatályos adótörvény(ek) alapján történik. Az értékesítés a 2007. évi CXXVII. törvény 87. §-a alapján mentes az adó alól. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a jelen Pályázati Hirdetményt az ajánlatok beérkezése előtt visszavonja. A jelen felhívás a felszámoló számára nem jelent értékesítési kötelezettséget, az értékesítési eljárás megfelelő ajánlat hiányában eredménytelenné nyilvánítható. Az ügyvédi munkadíjat - melynek mértéke a vételár 1%-a + áfa - a vevő köteles megfizetni. Az ajánlattevő tudomásul veszi, hogy nyertes ajánlat esetén a gépjárművek tulajdonjogának megszerzéséhez szükséges eljárásokat maga köteles lefolytatni, a saját költségére. A felszámoló tájékoztatja a pákyázókat, hogy a jármű időnként használatban van, így a km állás csekély mértékben változhat.
A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P795044/tetelek.pdf
Eredménytelen a(z) 20.Fpk.01-15-000559 ügyszámú nyilvános pályázat, a Pénzügyi Stabilitási és Felszámoló Nonprofit Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-920128, székhely: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78.., levelezési cím: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78..) felszámoló által a Körmend és Vidéke Takarékszövetkezet „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 18-02-000128, székhely: 9900 Körmend, Rákóczi utca 32.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Lezárult a(z) 20.Fpk.01-15-000559 ügyszámú nyilvános pályázat 2017. augusztus 12. 12 óra 00 perckor, a Pénzügyi Stabilitási és Felszámoló Nonprofit Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-920128, székhely: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78.., levelezési cím: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78..) felszámoló által a Körmend és Vidéke Takarékszövetkezet „f.a” (cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 18-02-000128, székhely: 9900 Körmend, Rákóczi utca 32.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Megkezdődött a 20.Fpk.01-15-000559 ügyszámú nyilvános pályázat 2017. július 28. 12 óra 00 perckor, a Pénzügyi Stabilitási és Felszámoló Nonprofit Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-920128, székhely: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78.., levelezési cím: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78..) felszámoló által a Körmend és Vidéke Takarékszövetkezet „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 18-02-000128, székhely: 9900 Körmend, Rákóczi utca 32.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.
Ajánlati biztosíték összege: 25 000 forint.
Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: A pályázónak a pályázat tárgyát képező ingóságok vonatkozásában ajánlati biztosítékot kell megfizetnie átutalással, a Körmend és Vidéke Takarékszövetkezet „f.a.” MKB Bank Zrt.-nél vezetett 10300002-10555303-49020032 számú bankszámlájára, (közlemény rovatban: P795044 ajánlati biztosíték) és ezt igazolni (feltölteni) az EÉR-be. Az ajánlati biztosíték fizetési kötelezettség csak abban az esetben tekintendő teljesítettnek, ha legkésőbb a pályázat lejáratának napján 12:00 óráig az előbbiekben megadott adósi bankszámlán hiánytalanul jóváírásra kerül az ajánlati biztosíték teljes összege. A pályázatot kiíró felszámoló az esetleges felmerülő bankköltségekkel, árfolyamkülönbségekből adódó veszteségekkel, hiányokkal kapcsolatos hivatkozásokat nem fogad el.
Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosíték teljes összegét a felszámoló az eredménytelenség megállapításától számított 8 munkanapon belül valamennyi pályázó részére visszautalja. Ha a pályázati eljárás eredményes, a felszámoló az ajánlati biztosítékot a nyertes pályázónál a vételárba beszámítja, a többi pályázónak pedig az ajánlati biztosíték teljes összegét az eredményhirdetés napjától - a Cstv. 49/A. § (4) bekezdése szerinti ártárgyalás esetén az ártárgyalás eredményhirdetése napjától - számított 8 munkanapon belül visszautalja a [237/2009. (X. 20.) Korm. rendelet 2. §-ának (7) bekezdése] szerint.
Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 4 ajtós limuzin (2002); szín: v. szürke metál; futott km: 225.479 km; műszakilag érvényes: 2017.07.12.; üzemanyag: benzin; váltó/fokozat: manuális/5
A személygépkocsin több sérülés és műszaki hiba található. Jelentősebb sérülés a bal és jobb oldalán, valamint az elején található, bal fényszóró kitörött, jobb fényszóró mosó hiányzik, sok karcolás és apróbb benyomódások találhatók a karosszérián. Az első futómű elhasználódott, felújításra szorul.
A gépkocsi a gyári alapfelszereltségen kívül könnyűfém automata légkondicionálóval, metál fényezéssel és fényszóró mosóval rendelkezik.
A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 500 000 forint.
1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 4 ajtós limuzin
Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az ingóság megtekinthető a 1071 Budapest, Damjanich u. 11-15. szám alatti címen, 2017. július 31 - augusztus 9. közötti időszakban délelőtt 10:00 órától délután 14:00 óráig a 06 30 437 9524-es telefonszámon történő előzetes egyeztetés alapján. A megtekintés kizárólag kísérő jelenlétében lehetséges.
Vételár megfizetésének módja, határideje: A pályázónak a pályázat tárgyát képező ingóságok vonatkozásában a vételárat átutalással, kell megfizetnie. A szerződésben rögzítésre kerülő feltételeknek megfelelően a Körmend és Vidéke Takarékszövetkezet „f.a.” MKB Bank Zrt.-nél vezetett 10300002-10555303-49020032 számú bankszámlájára. A vételár megfizetésének módja: egy összegben, legkésőbb az adásvételi szerződés megkötésével egyidejűleg indított banki átutalással. Amennyiben a nyertes pályázó a vételárat a megjelölt határidőben nem fizeti meg, abban az esetben a befizetett ajánlati biztosítékot elveszti. A tulajdonjogot szerző fél a nyilvános értékesítésen az adóssal, mint eladóval szemben beszámítással az ajánlati biztosíték összegén túl nem élhet. A felszámoló a vételár teljes kiegyenlítéséig az értékesítendő vagyon vonatkozásában a tulajdonjogot korlátozás nélkül fenntartja.
Részletfizetési lehetőség: nincs
A szerződéskötés határideje: Szerződéskötésre az eredmény kihirdetését követően 15 napon belül kerül sor. A szerződéskötés feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történt és a felszámoló által véglegesnek elfogadott vételár 1%-os jutalék fizetési kötelezettség teljesítése, amely nem része a teljes vételárnak. Az adásvételi szerződés elkészítésével a felszámoló által kijelölt ügyvédet bízzák meg. Az ügyvédi munkadíjat a vevő köteles megfizetni.
A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: Az értékesített vagyonelemeket a vevő a teljes vételár megfizetésétől számított 5 napon belül, átadás - átvételi jegyzőkönyv aláírása után birtokba veheti. Késedelmes birtokbavétel esetén a felszámoló napi 10 000 Ft késedelmi díjat számol fel. A vevő a vagyontárgy elszállításáról, illetve birtokbavételéről saját költségén köteles gondoskodni.
17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: Ajánlatot tulajdonszerzési képességgel rendelkező természetes személyek, illetve jogképességgel rendelkező jogi személyek tehetnek. Az EÉR igénybevételével elektronikusan írásban benyújtott pályázatnak az alábbiakat kell tartalmaznia: • a pályázó nevét, azonosító adatait, • gazdasági társaság, jogi személy pályázó esetén 1 hónapnál nem régebbi cégkivonatot, aláírási címpéldányt, • a megvásárolni kívánt vagyontárgyat,• a nettó vételi ár egyértelmű megjelölését, • az ajánlati biztosíték befizetésének igazolását, valamint azon bankszámlaszám megjelölését, melyre sikertelen pályázat esetén az ajánlati biztosíték visszautalását kéri, • az eladó kellékszavatossága, illetve garanciája teljes kizárására vonatkozó írásbeli tudomásulvételének nyilatkozatát,• nyilatkozatot arról, hogy az ajánlattevő 60 napos ajánlati kötöttséget vállal, • arra vonatkozó nyilatkozat, hogy a pályázó a vételárat legkésőbb a szerződéskötés napján indított banki átutalással megfizeti, • tudomásulvételi nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy ha a fizetési határidő eredménytelenül telik el, az eladó elállhat a szerződéstől, • az EÉR üzemeltetője felé az 1%+ÁFA mértékű jutalék megfizetésére vonatkozó kötelezettségvállalást• kötelezettségvállalási nyilatkozat az ingóságok szállítása során felmerülő költségek viselésére és az esetlegesen okozott károk átvállalására és helyreállítására• az ügyvédi munkadíj megfizetésére vonatkozó kötelezettségvállalás, • nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a pályázó a részletes pályázati kiírásban foglaltakat megismerte és elfogadta. Amennyiben a pályázó ezen követelmények teljesítését elmulasztja, pályázata automatikusan kizárásra kerül. A pályázatok bontására a pályázati határidő lejártát követő nyolc napon belül kerül sor. Az elbírálásnál a vételár nagysága alapján dönt az értékesítő. Ha az elektronikus pályázaton több, közel azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10%-kal eltérő) érvényes ajánlat érkezik, és ezen felkínált vételárak a felszámoló számára elfogadhatók, a felszámolóbiztos ezek között ártárgyalást hirdet és az EÉR automatikus üzenet útján értesíti az érintetteket az újabb pályázás kezdő és záró időpontjáról, valamint, hogy az eddigi legmagasabb érvényes ajánlatuk az újabb eljárásban automatikusan részt vesz, és módjuk van az újabb pályázásra megadott időtartamon belül az árajánlatukat emelni. Az újabb pályázás időtartama 5 óra, a megtett ajánlatokat a rendszer rögzíti (naplózza) és archiválja.
A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A felszámoló a pályázati ajánlatokat a felkínált vételárak nagysága szerinti sorrendbe állítja, figyelmen kívül hagyva az érvénytelen ajánlatokat. A vásárlásra jogosult kiválasztásánál kiemelt szempont az ajánlati ár nagysága. Amennyiben nem érkezik a kiírásnak megfelelő vételi ajánlat, a felszámoló a pályázatot eredménytelennek nyilvánítja, és újabb pályázat kiírásáról határoz. A felszámoló ezen döntése miatt a pályázók körében keletkező bármely kárért való minden felelősséget már most kizárja. A felszámoló tájékoztatja a pályázaton résztvevőket, hogy az irányár az általános forgalmi adó összegét nem tartalmazza. Az ÁFA megállapítása a szerződéskötéskor hatályos adótörvény(ek) alapján történik. Az értékesítés a 2007. évi CXXVII. törvény 87. §-a alapján mentes az adó alól. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a jelen Pályázati Hirdetményt az ajánlatok beérkezése előtt visszavonja. A jelen felhívás a felszámoló számára nem jelent értékesítési kötelezettséget, az értékesítési eljárás megfelelő ajánlat hiányában eredménytelenné nyilvánítható. Az ügyvédi munkadíjat - melynek mértéke a vételár 1%-a + áfa - a vevő köteles megfizetni. Az ajánlattevő tudomásul veszi, hogy nyertes ajánlat esetén a gépjárművek tulajdonjogának megszerzéséhez szükséges eljárásokat maga köteles lefolytatni, a saját költségére. A felszámoló tájékoztatja a pákyázókat, hogy a jármű időnként használatban van, így a km állás csekély mértékben változhat.
A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P795044/tetelek.pdf
Honlapunkon sütiket használunk, melyeknek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújthassunk látogatóink számára. Az „Elfogadom” gombbal hozzájárulását adja ezek használatához, ide kattintva pedig testreszabhatja a süti beállításokat. További információk a Süti szabályzat oldalon találhatók.
Kérdések és válaszok