Pályázat - MIVAS Miskolci Vasudvar Kft. "felszámolás alatt"
A PÁLYÁZAT EREDMÉNYES
Érvényes és eredményes a 5.Fpk.05-12-000509 ügyszámú nyilvános pályázat, a Cash & Limes Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-043611, székhely: 1146 Budapest, Cházár András utca 9.., levelezési cím: 1146 Budapest, Cházár András utca 9..) felszámoló által a MIVAS Kft. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 05-09-000002, székhely: 3527 Miskolc, Vágóhíd utca 4-6.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Lezárult a(z) 5.Fpk.05-12-000509 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. június 2. 11 óra 00 perckor, a Cash & Limes Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-043611, székhely: 1146 Budapest, Cházár András utca 9.., levelezési cím: 1146 Budapest, Cházár András utca 9..) felszámoló által a MIVAS Kft. „f.a.” (cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 05-09-000002, székhely: 3527 Miskolc, Vágóhíd utca 4-6.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Megkezdődött a 5.Fpk.05-12-000509 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. május 18. 10 óra 00 perckor, a Cash & Limes Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-043611, székhely: 1146 Budapest, Cházár András utca 9.., levelezési cím: 1146 Budapest, Cházár András utca 9..) felszámoló által a MIVAS Kft. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 05-09-000002, székhely: 3527 Miskolc, Vágóhíd utca 4-6.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.
Ajánlati biztosíték összege: 15 000 forint.
Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: - 15.000,- Ft, azaz tizenötezer forint bánatpénz befizetése az OTP 11701004-20246929 bankszámlára, a közleményben kérjük feltüntetni: „MIVAS Kft. f.a. pályázat,
Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: A nyertes pályázó által fizetett biztosíték (bánatpénz) a vételárba beszámít, míg a többi pályázó befizetett ajánlati biztosítékát a pályázat kiértékelését követő 8 munkanapon belül a kiíró visszafizeti.
Suzuki Swift 1.3 GL, benzines, gyártási év 1998, forgalmi rendszám: GPN-815. A jármű fényezése sérült, abroncsai lefutottak
A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 300 000 forint.
Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: A meghirdetett vagyonelemek megtekinthetők telefonon történt egyeztetés után (tel: 06-46-359-227, fax: 06-46-350-605) munkanapokon 9-15 óra között, a MIVAS Kft. „f.a.” Marjasné Endrédi Zsuzsanna felszámolóbiztosnál
Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetésének módja átutalás a szerződéskötést követő 30 napon belül.
Részletfizetési lehetőség: nincs
A szerződéskötés határideje: Az adásvételi szerződés megkötésére az eredményhirdetést követő 30 napon belül kerül sor. A nyertes pályázó által fizetett biztosíték (bánatpénz) a vételárba beszámít, míg a többi pályázó befizetett ajánlati biztosítékát a pályázat kiértékelését követő 8 munkanapon belül a kiíró visszafizeti.
A szerződéskötés feltétele, hogy a nyertes pályázó igazolja a 17/2014 (II.3) Korm. rendelet 6. § (1) bekezdés b) pontja szerinti jutaléknak az EÉR működtető részére történő megfizetését.
A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A vagyonelemek átvételének módja és ideje: a teljes vételár megfizetését követő 5 napon belül.
17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: - a pályázó főbb adatainak bemutatása,- ajánlott tételes nettó vételár, ÁFA összeg és fizetési feltételek egyértelmű meghatározása,- vételár fedezet igazolása (banki fedezetigazolás, garancia, hitelígérvény vagy letéteményes ügyvéd által igazolt ügyvédi letét) a vételárnak a szerződéskötést követő 3 napon belül ki nem fizetendő részére,- 15.000,- Ft, azaz tizenötezer forint bánatpénz befizetése az OTP 11701004-20246929 bankszámlára, a közleményben kérjük feltüntetni: „MIVAS Kft. f.a. pályázat,- a befizetés bizonylatát másolatban kérjük a pályázati anyaghoz mellékelni,- legalább 90 (kilencven) nap ajánlati kötöttség vállalása, - vételár átutalással történő megfizetésének vállalása a szerződéskötést követő 30 napon belül, részletfizetésre nincs lehetőség,- jogi személy vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság esetén egy hónapnál nem régebbi cégkivonat,- a pályázónak vállalnia kell az EÉR felé a nettó vételár 1%-ának megfelelő jutalék megfizetésétA pályázónak a vételár megfizetését kívül vállalnia kell a licitindítási díj megfizetését.Az érvényesen benyújtott pályázatok közül nyertes a legmagasabb vételárat kínáló pályázó.A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeres (EÉR) keresztül nyújthatók be.Az értékesítő az elektronikus értékesítés érvényességének és eredményességének megállapításáról vagy pedig érvénytelenné, illetőleg eredménytelenné nyilvánításáról közleményt tesz közzé az EÉR internetes felületén.
A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A felszámoló a pályázatot megfelelő ajánlat hiányában eredménytelennek nyilváníthatja, és új pályázatot írhat ki. Több megfelelő, azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10%-kal eltérő) pályázat esetén az ajánlattevők között nyilvános ártárgyalás megtartására kerül sor, melynek feltételeit az ártárgyalás megkezdését megelőzően a részvevőkkel a felszámoló ismerteti (Cstv. 49/A§(4) bekezdés).
Amennyiben nem érkezik a pályázati feltételeknek megfelelő, érvényes ajánlat, az egyes vagyoni elemekre, vagyontárgyakra vonatkozóan egy külön értékesítési hirdetménynél lehet majd ajánlatot tenni.
A felszámoló az elektronikus értékesítés érvényességének és eredményességének megállapítását követően a nyertes ajánlatot bemutatja az elővásárlási joggal rendelkezőknek, az őket megillető sorrendben, annak érdekében, hogy nyilatkozzanak: kívánnak-e élni elővásárlási jogukkal.
A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P32021/tetelek.pdf
Érvényes és eredményes a 5.Fpk.05-12-000509 ügyszámú nyilvános pályázat, a Cash & Limes Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-043611, székhely: 1146 Budapest, Cházár András utca 9.., levelezési cím: 1146 Budapest, Cházár András utca 9..) felszámoló által a MIVAS Kft. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 05-09-000002, székhely: 3527 Miskolc, Vágóhíd utca 4-6.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Lezárult a(z) 5.Fpk.05-12-000509 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. június 2. 11 óra 00 perckor, a Cash & Limes Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-043611, székhely: 1146 Budapest, Cházár András utca 9.., levelezési cím: 1146 Budapest, Cházár András utca 9..) felszámoló által a MIVAS Kft. „f.a.” (cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 05-09-000002, székhely: 3527 Miskolc, Vágóhíd utca 4-6.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Megkezdődött a 5.Fpk.05-12-000509 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. május 18. 10 óra 00 perckor, a Cash & Limes Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-043611, székhely: 1146 Budapest, Cházár András utca 9.., levelezési cím: 1146 Budapest, Cházár András utca 9..) felszámoló által a MIVAS Kft. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 05-09-000002, székhely: 3527 Miskolc, Vágóhíd utca 4-6.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.
Ajánlati biztosíték összege: 15 000 forint.
Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: - 15.000,- Ft, azaz tizenötezer forint bánatpénz befizetése az OTP 11701004-20246929 bankszámlára, a közleményben kérjük feltüntetni: „MIVAS Kft. f.a. pályázat,
Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: A nyertes pályázó által fizetett biztosíték (bánatpénz) a vételárba beszámít, míg a többi pályázó befizetett ajánlati biztosítékát a pályázat kiértékelését követő 8 munkanapon belül a kiíró visszafizeti.
Suzuki Swift 1.3 GL, benzines, gyártási év 1998, forgalmi rendszám: GPN-815. A jármű fényezése sérült, abroncsai lefutottak
A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 300 000 forint.
Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: A meghirdetett vagyonelemek megtekinthetők telefonon történt egyeztetés után (tel: 06-46-359-227, fax: 06-46-350-605) munkanapokon 9-15 óra között, a MIVAS Kft. „f.a.” Marjasné Endrédi Zsuzsanna felszámolóbiztosnál
Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetésének módja átutalás a szerződéskötést követő 30 napon belül.
Részletfizetési lehetőség: nincs
A szerződéskötés határideje: Az adásvételi szerződés megkötésére az eredményhirdetést követő 30 napon belül kerül sor. A nyertes pályázó által fizetett biztosíték (bánatpénz) a vételárba beszámít, míg a többi pályázó befizetett ajánlati biztosítékát a pályázat kiértékelését követő 8 munkanapon belül a kiíró visszafizeti.
A szerződéskötés feltétele, hogy a nyertes pályázó igazolja a 17/2014 (II.3) Korm. rendelet 6. § (1) bekezdés b) pontja szerinti jutaléknak az EÉR működtető részére történő megfizetését.
A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A vagyonelemek átvételének módja és ideje: a teljes vételár megfizetését követő 5 napon belül.
17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: - a pályázó főbb adatainak bemutatása,- ajánlott tételes nettó vételár, ÁFA összeg és fizetési feltételek egyértelmű meghatározása,- vételár fedezet igazolása (banki fedezetigazolás, garancia, hitelígérvény vagy letéteményes ügyvéd által igazolt ügyvédi letét) a vételárnak a szerződéskötést követő 3 napon belül ki nem fizetendő részére,- 15.000,- Ft, azaz tizenötezer forint bánatpénz befizetése az OTP 11701004-20246929 bankszámlára, a közleményben kérjük feltüntetni: „MIVAS Kft. f.a. pályázat,- a befizetés bizonylatát másolatban kérjük a pályázati anyaghoz mellékelni,- legalább 90 (kilencven) nap ajánlati kötöttség vállalása, - vételár átutalással történő megfizetésének vállalása a szerződéskötést követő 30 napon belül, részletfizetésre nincs lehetőség,- jogi személy vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság esetén egy hónapnál nem régebbi cégkivonat,- a pályázónak vállalnia kell az EÉR felé a nettó vételár 1%-ának megfelelő jutalék megfizetésétA pályázónak a vételár megfizetését kívül vállalnia kell a licitindítási díj megfizetését.Az érvényesen benyújtott pályázatok közül nyertes a legmagasabb vételárat kínáló pályázó.A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeres (EÉR) keresztül nyújthatók be.Az értékesítő az elektronikus értékesítés érvényességének és eredményességének megállapításáról vagy pedig érvénytelenné, illetőleg eredménytelenné nyilvánításáról közleményt tesz közzé az EÉR internetes felületén.
A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A felszámoló a pályázatot megfelelő ajánlat hiányában eredménytelennek nyilváníthatja, és új pályázatot írhat ki. Több megfelelő, azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10%-kal eltérő) pályázat esetén az ajánlattevők között nyilvános ártárgyalás megtartására kerül sor, melynek feltételeit az ártárgyalás megkezdését megelőzően a részvevőkkel a felszámoló ismerteti (Cstv. 49/A§(4) bekezdés).
Amennyiben nem érkezik a pályázati feltételeknek megfelelő, érvényes ajánlat, az egyes vagyoni elemekre, vagyontárgyakra vonatkozóan egy külön értékesítési hirdetménynél lehet majd ajánlatot tenni.
A felszámoló az elektronikus értékesítés érvényességének és eredményességének megállapítását követően a nyertes ajánlatot bemutatja az elővásárlási joggal rendelkezőknek, az őket megillető sorrendben, annak érdekében, hogy nyilatkozzanak: kívánnak-e élni elővásárlási jogukkal.
A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P32021/tetelek.pdf
Honlapunkon sütiket használunk, melyeknek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújthassunk látogatóink számára. Az „Elfogadom” gombbal hozzájárulását adja ezek használatához, ide kattintva pedig testreszabhatja a süti beállításokat. További információk a Süti szabályzat oldalon találhatók.
Kérdések és válaszok