1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: textil/vászon roletta alapanyagok
- Típus: Anyagok
- Tehermentes: igen
- Mennyisége: 14 db
- Becsérték: 504 000 forint
Pályázat - IMMI-KER Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság "felszámolás alatt"
A PÁLYÁZAT EREDMÉNYTELEN
Eredménytelen a(z) 11. Fpk. 3.006 ügyszámú nyilvános pályázat, a Rose Consulting Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-171226, székhely: 1091 Budapest, Üllői út 55. 2 em. 3, levelezési cím: 1450 Budapest, hrsz. Pf.: 178) felszámoló által a IMMI-KER Kft. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 01-09-735425, székhely: 1134 Budapest, Lőportár utca 7. 5 em. 2) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.
Ajánlati biztosíték összege: 25 000 forint
Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Az Ajánlattevőnek a megjelölt összegű ajánlati biztosítékot (forintban) átutalással a felszámoló UniCredit Banknál vezetett 10918001-00000038-80860063 számú bankszámlájára, átutalással kell megfizetnie a pályázat benyújtásának kezdő időpontját megelőző nap 12 óráig. Közleménybe kérjük rögzíteni: IMMI-Ker Kft. - ajánlati biztosíték. Az értékesítésen való részvételhez ezen igazolást ugyanezen határidőben az EÉR-ben regisztrálni szükséges.
Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az átutalásról szóló bizonylatot a pályázati anyaghoz csatolni kell. A pályázati ajánlat érvényességének feltétele az ajánlati biztosíték megfizetése. Ha a pályázati eljárás eredményes, az ajánlati biztosíték a nyertes pályázónál a vételárba beszámít, míg a többi pályázónál az ajánlati biztosíték teljes összege a pályázat eredményhirdetésétől számított 8 munkanapon belül visszajár. Ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, akkor az ajánlati biztosítékot elveszíti, és a Kiíró ezt az összeget az értékesítési bevétel részeként számolja el.
A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján - elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.
Maradék textil/vászon roletta alapanyagok, 180 cm-es és 200 cm-es tekercsek különböző színekben.
A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) becsértéke összesen: 504 000 forint.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) minimálára összesen: 353 000 forint. (a becsérték 70%-a)
A minimálár csökkentését az érdekeltek írásban nem ellenezték.
1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: textil/vászon roletta alapanyagok
Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Budapest, 2023. február 14-én 10-11 óra között. A nyílt napra telefonon előzetesen be kell jelentkezni az érdeklődőknek a 0630/985-0776-as tel.számon, legkésőbb előző nap délig (kizárólag munkaidőben 9-15 között).
ÁFA fizetésre vonatkozó szabályok: A benyújtott ajánlatok, illetve a hirdetésben szereplő minimál árak nettóban értendőek. Adóalany vevő esetén az értékesítése a 2007. évi CXXVII. áfa törvény 142.§ szerint a fordított adózás alá tartozik, ahol az adó megfizetésére a vevő adóalany kötelezett. Magánszemély vevő esetén a meghirdetett ingóság értékesítését a mindenkori áfa törvény szerinti adómérték terheli.
17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti pályázati elbírálás módja: A legmagasabb vételár az elsődleges értékelési szempont. Egyéb részszempontokat a felszámoló a pályázat értékelésénél nem határoz meg.
Vételár megfizetésének módja, határideje: Adásvételi szerződés megkötéséig vevő köteles a vételár 20%-ának megfelelő összegre kiegészíteni a befizetett ajánlati biztosítékot, amely összeget felek foglalónak tekintenek. A fennmaradó teljes vételárat vevő szerződéskötést követő 15 napon belül fizeti meg, egy összegben, átutalással az adós cég bankszámlájára.
Részletfizetési lehetőség: nincs
A szerződéskötés határideje: A pályázat értékelési jegyzőkönyv EÉR-be történő feltöltését követő 30 napon belül.
A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: Vevő köteles a teljes vételár kiegyenlítését követő 15 napon belül az ingókat birtokba venni. Amennyiben a nevezett határidőt vevő túllépi, akkor felszámoló tárolási költséget számol fel, amely költség teljesítése a birtokbaadás-birtokbavétel feltétele.
17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: Jelen hirdetés a meghirdetett ingóság 2. hirdetménye. A minimál ár a becsérték 70%-ával megegyező összegű. A 237/2009. Korm. rend. 2. § (2) bek. szerinti értesítésre való feltétel nem áll fenn. Felszámolóbiztos tájékoztatja az érdeklődőket, hogy nyertes pályázó a teljes vételár megfizetésén felül a 17/2014. (II.3.) Korm. rendelet 6.§ (1) b) pontja szerint a nettó vételár 1%-át, mint jutalékot köteles megfizetni az EÉR működtetője részére. Az Eladóval szembeni hitelezői követelések vételárba történő beszámítására nincs lehetőség. A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban az Immi-Ker Kft. "f.a." hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszeren keresztül, elektronikus úton kéri a pályázatok benyújtását. Az ajánlatoknak tartalmazniuk kell: - a pályázó nevét, székhelyét, - hatályos cégkivonatát, - telefonszámát, - a cégjegyzésre jogosult vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát, - a megajánlott nettó vételárat, - valamint a következő nyilatkozatokat: - nyilatkozatot arról, hogy az ajánlattevő 60 napos ajánlati kötöttséget vállal, - nyilatkozat arról, hogy a tenderfüzetben meghatározott tartalommal adás-vételi szerződést köt az értékelési jegyzőkönyv EÉR-be történő feltöltését követő 30 napon belül, - nyilatkozatot a kellékszavatosság, garanciális igény érvényesítésének kizárásáról, - nyilatkozat arról, hogy a meghirdetett ingók műszaki és esztétikai állapotát megismerte, ajánlatát ezek ismeretében tette - nyilatkozatot arról, hogy vele szemben nem állnak fenn a Cstv. 49. § (3) és (3b) bekezdésében meghatározott kizáró feltételek - nyilatkozat, hogy sikertelen pályázat esetén, milyen bankszámlaszámra várja a bánatpénzt visszautalni, - nyilatkozat, hogy elfogadja-e az e-mailen keresztül történő értesítést, amennyiben igen, azt milyen e-mail címre kéri, nyilatkozat. Az ajánlatok értékelésére a benyújtási határidőt követő 8 napon belül kerül sor. A Cstv.49/A § (4) bekezdése értelmében több megfelelő, közel azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10 %-kal eltérő) ajánlat esetén ártárgyalásra kerül sor az EÉR rendszerének igénybevételével. A rendszer üzenettel tájékoztatja az ártárgyalásra meghívott pályázókat az ártárgyalás fordulójának kezdő és záró időpontjáról. A Kiíró fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatokat nem megfelelő vételárajánlatok esetén eredménytelennek nyilvánítsa és lezárja. A felszámoló felhívja a jogszabály vagy szerződés alapján elővásárlási jogosultak figyelmét, hogy az elővásárlási joguk gyakorlására irányuló esetleges szándékukat a pályázatok benyújtásának határidejéig a felszámolónak írásban jelentsék be, az elővásárlási jogukat a Cstv. 49/C. § (3) bekezdése szerint a nyilvános értékesítésen, vagy azt követően a felszámoló felhívására gyakorolhatják oly módon, hogy a véglegesen kialakult vételár ismeretében nyilatkoznak vételi szándékukról.
A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az EÉR rendszerben elérhető és 20 eFt + áfa áron megvásárolható. A tenderfüzet megvásárlása nem feltétele az érvényes ajánlatbenyújtásnak.
Az ingóságról keszült részletes listát az ingyenesen megtekinthető tételek rész tartalmazza.
A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.sztfh.hu/palyazat/P2946172/tetelek.pdf
A fenti vagyontárgyról készített részletes tender füzet megvásárolható az alábbi oldalon: https://eer.sztfh.hu/palyazat/P2946172#tenderfuzet
Eredménytelen a(z) 11. Fpk. 3.006 ügyszámú nyilvános pályázat, a Rose Consulting Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-171226, székhely: 1091 Budapest, Üllői út 55. 2 em. 3, levelezési cím: 1450 Budapest, hrsz. Pf.: 178) felszámoló által a IMMI-KER Kft. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 01-09-735425, székhely: 1134 Budapest, Lőportár utca 7. 5 em. 2) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.
Ajánlati biztosíték összege: 25 000 forint
Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Az Ajánlattevőnek a megjelölt összegű ajánlati biztosítékot (forintban) átutalással a felszámoló UniCredit Banknál vezetett 10918001-00000038-80860063 számú bankszámlájára, átutalással kell megfizetnie a pályázat benyújtásának kezdő időpontját megelőző nap 12 óráig. Közleménybe kérjük rögzíteni: IMMI-Ker Kft. - ajánlati biztosíték. Az értékesítésen való részvételhez ezen igazolást ugyanezen határidőben az EÉR-ben regisztrálni szükséges.
Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az átutalásról szóló bizonylatot a pályázati anyaghoz csatolni kell. A pályázati ajánlat érvényességének feltétele az ajánlati biztosíték megfizetése. Ha a pályázati eljárás eredményes, az ajánlati biztosíték a nyertes pályázónál a vételárba beszámít, míg a többi pályázónál az ajánlati biztosíték teljes összege a pályázat eredményhirdetésétől számított 8 munkanapon belül visszajár. Ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, akkor az ajánlati biztosítékot elveszíti, és a Kiíró ezt az összeget az értékesítési bevétel részeként számolja el.
A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján - elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.
Maradék textil/vászon roletta alapanyagok, 180 cm-es és 200 cm-es tekercsek különböző színekben.
A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) becsértéke összesen: 504 000 forint.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) minimálára összesen: 353 000 forint. (a becsérték 70%-a)
A minimálár csökkentését az érdekeltek írásban nem ellenezték.
1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: textil/vászon roletta alapanyagok
Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Budapest, 2023. február 14-én 10-11 óra között. A nyílt napra telefonon előzetesen be kell jelentkezni az érdeklődőknek a 0630/985-0776-as tel.számon, legkésőbb előző nap délig (kizárólag munkaidőben 9-15 között).
ÁFA fizetésre vonatkozó szabályok: A benyújtott ajánlatok, illetve a hirdetésben szereplő minimál árak nettóban értendőek. Adóalany vevő esetén az értékesítése a 2007. évi CXXVII. áfa törvény 142.§ szerint a fordított adózás alá tartozik, ahol az adó megfizetésére a vevő adóalany kötelezett. Magánszemély vevő esetén a meghirdetett ingóság értékesítését a mindenkori áfa törvény szerinti adómérték terheli.
17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti pályázati elbírálás módja: A legmagasabb vételár az elsődleges értékelési szempont. Egyéb részszempontokat a felszámoló a pályázat értékelésénél nem határoz meg.
Vételár megfizetésének módja, határideje: Adásvételi szerződés megkötéséig vevő köteles a vételár 20%-ának megfelelő összegre kiegészíteni a befizetett ajánlati biztosítékot, amely összeget felek foglalónak tekintenek. A fennmaradó teljes vételárat vevő szerződéskötést követő 15 napon belül fizeti meg, egy összegben, átutalással az adós cég bankszámlájára.
Részletfizetési lehetőség: nincs
A szerződéskötés határideje: A pályázat értékelési jegyzőkönyv EÉR-be történő feltöltését követő 30 napon belül.
A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: Vevő köteles a teljes vételár kiegyenlítését követő 15 napon belül az ingókat birtokba venni. Amennyiben a nevezett határidőt vevő túllépi, akkor felszámoló tárolási költséget számol fel, amely költség teljesítése a birtokbaadás-birtokbavétel feltétele.
17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: Jelen hirdetés a meghirdetett ingóság 2. hirdetménye. A minimál ár a becsérték 70%-ával megegyező összegű. A 237/2009. Korm. rend. 2. § (2) bek. szerinti értesítésre való feltétel nem áll fenn. Felszámolóbiztos tájékoztatja az érdeklődőket, hogy nyertes pályázó a teljes vételár megfizetésén felül a 17/2014. (II.3.) Korm. rendelet 6.§ (1) b) pontja szerint a nettó vételár 1%-át, mint jutalékot köteles megfizetni az EÉR működtetője részére. Az Eladóval szembeni hitelezői követelések vételárba történő beszámítására nincs lehetőség. A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban az Immi-Ker Kft. "f.a." hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszeren keresztül, elektronikus úton kéri a pályázatok benyújtását. Az ajánlatoknak tartalmazniuk kell: - a pályázó nevét, székhelyét, - hatályos cégkivonatát, - telefonszámát, - a cégjegyzésre jogosult vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát, - a megajánlott nettó vételárat, - valamint a következő nyilatkozatokat: - nyilatkozatot arról, hogy az ajánlattevő 60 napos ajánlati kötöttséget vállal, - nyilatkozat arról, hogy a tenderfüzetben meghatározott tartalommal adás-vételi szerződést köt az értékelési jegyzőkönyv EÉR-be történő feltöltését követő 30 napon belül, - nyilatkozatot a kellékszavatosság, garanciális igény érvényesítésének kizárásáról, - nyilatkozat arról, hogy a meghirdetett ingók műszaki és esztétikai állapotát megismerte, ajánlatát ezek ismeretében tette - nyilatkozatot arról, hogy vele szemben nem állnak fenn a Cstv. 49. § (3) és (3b) bekezdésében meghatározott kizáró feltételek - nyilatkozat, hogy sikertelen pályázat esetén, milyen bankszámlaszámra várja a bánatpénzt visszautalni, - nyilatkozat, hogy elfogadja-e az e-mailen keresztül történő értesítést, amennyiben igen, azt milyen e-mail címre kéri, nyilatkozat. Az ajánlatok értékelésére a benyújtási határidőt követő 8 napon belül kerül sor. A Cstv.49/A § (4) bekezdése értelmében több megfelelő, közel azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10 %-kal eltérő) ajánlat esetén ártárgyalásra kerül sor az EÉR rendszerének igénybevételével. A rendszer üzenettel tájékoztatja az ártárgyalásra meghívott pályázókat az ártárgyalás fordulójának kezdő és záró időpontjáról. A Kiíró fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatokat nem megfelelő vételárajánlatok esetén eredménytelennek nyilvánítsa és lezárja. A felszámoló felhívja a jogszabály vagy szerződés alapján elővásárlási jogosultak figyelmét, hogy az elővásárlási joguk gyakorlására irányuló esetleges szándékukat a pályázatok benyújtásának határidejéig a felszámolónak írásban jelentsék be, az elővásárlási jogukat a Cstv. 49/C. § (3) bekezdése szerint a nyilvános értékesítésen, vagy azt követően a felszámoló felhívására gyakorolhatják oly módon, hogy a véglegesen kialakult vételár ismeretében nyilatkoznak vételi szándékukról.
A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az EÉR rendszerben elérhető és 20 eFt + áfa áron megvásárolható. A tenderfüzet megvásárlása nem feltétele az érvényes ajánlatbenyújtásnak.
Az ingóságról keszült részletes listát az ingyenesen megtekinthető tételek rész tartalmazza.
A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.sztfh.hu/palyazat/P2946172/tetelek.pdf
A fenti vagyontárgyról készített részletes tender füzet megvásárolható az alábbi oldalon: https://eer.sztfh.hu/palyazat/P2946172#tenderfuzet
Honlapunkon sütiket használunk, melyeknek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújthassunk látogatóink számára. Az „Elfogadom” gombbal hozzájárulását adja ezek használatához, ide kattintva pedig testreszabhatja a süti beállításokat. További információk a Süti szabályzat oldalon találhatók.
Kérdések és válaszok