A pályázat adatai: - A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be:
- https://eer.gov.hu/palyazat/P20622
- A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:
- 2015. április 27. 12 óra 00 perc
- A pályázatok benyújtásának határideje:
- 2015. május 13. 16 óra 00 perc
Ajánlati biztosíték összege: 9 920 000 forint.
Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Az ajánlati biztosítékot forintban vagy USD-ben legkésőbb a pályázat benyújtásának napjáig a MALÉV Zrt.”f.a." 12001008-01032959-00100002 számú bankszámlájára, illetve - amennyiben USD-ben történik a fizetés -, az IBAN: HU65 1370 1017 0102 4005 0000 0000; SWIFT: INGBHUHB számú bankszámlára kérjük USD-ben a befizetés napján érvényes MNB deviza középárfolyammal számított összegben befizetni. Az átutaláson kérjük az “ajánlati biztosíték" megnevezést feltüntetni.
Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az ajánlati biztosíték befizetését igazoló dokumentumot az Elektronikus Értékesítési Rendszeren a pályázatra való jelentkezéskor fel kell tölteni az EÉR rendszerbe. A vesztes pályázók által befizetett ajánlati biztosíték az értékelést (vagy a Cstv.49/A.§ (4) bekezdése szerinti ártárgyalás eredményhirdetése napját) követő 8 napon belül visszautalásra kerül, míg a nyertes pályázó által befizetett ajánlati biztosíték a vételárba beszámítást nyer. Amennyiben a Cstv. 49/A.§ (4) bekezdés szerint ajánlatot tevő pályázó a felszámoló által elrendelt ártárgyaláson neki felróható okból nem vesz részt, a vevő a pályázati ajánlati biztosítékot elveszti.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak): A MALÉV Zrt. „f.a.” tulajdonában álló, HA-LNA lajstromjelű, 7676 gyári számú, Bombardier (Canadair Regional Jet) CRJ 200ER típusú repülőgép (gyártási dátuma: 2002 augusztus 30., repült órák száma: 14795, teljesített ciklusok száma: 12208, hajtómű típusa: 2 db GE CF34-3B1); valamint a Budapest, Liszt Ferenc Repülőtér területén a gyári előírásoknak megfelelően tárolt és katalogizált (Certification-nel ellátott) Boeing 737NG és Bombardier Q400 repülőgép alkatrészek, melyek a repülőgép típusok karbantartásához és szervizeléséhez szükségesek, beépítésre alkalmas állapotban.
A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 324 000 000 forint.
Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az értékesítésre kerülő eszközök a +36 (70) 669-7001 telefonszámon történő előzetes időpont egyeztetést követően tekinthetők meg.
Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetésére a szerződés aláírását követő 8 napon belül kerül sor forintban (HUF) a MALÉV Zrt. „f.a.” 12001008-01032959-00100002 számú bankszámlájára, amennyiben USA dollárban (USD) történik a vételár megfizetése, az IBAN: HU65 1370 1017 0102 4005 0000 0000; SWIFT: INGBHUHB számú bankszámlájára történő átutalással
Részletfizetési lehetőség: nincs
A szerződéskötés határideje: Szerződéskötésre a pályázat elfogadását követő 30 napon belül, a 17/2014.(11.3.) Korm. rendelet 6.§ (1) b) pontja szerinti jutalék megfizetését követően kerül sor. A szerződéskötés kötelező feltétele az üzemeltető számára történt 1 %-os jutalék fizetési kötelezettség megfizetése.
A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: Az eszközök birtokba adására a teljes vételár kifizetését követően 5 munkanapon belül kerül sor. A vevő a vagyontárgyak elszállításáról, illetve birtokba vételéről saját költségen köteles gondoskodni.
17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A pályázat elbírálásakor a legmagasabb vételárat ajánló pályázó élvez elsőbbséget. A jelen pályázati felhívás a felszámoló számára nem jelent értékesítési kötelezettséget. A felszámoló a pályázati kiírást bármikor indoklási kötelezettség nélkül visszavonhatja, a pályázatot megfelelő ajánlat hiányában eredménytelennek nyilváníthatja, és új pályázatot írhat ki. Megfelelő pályázatok eseten, amennyiben több, a vételár vonatkozásában legfeljebb 10 %-kal eltérő és a pályázat kiírója által elfogadhatónak minősített összegű ajánlat érkezik, az ajánlattevők között elektronikus ártárgyalás megtartására kerül sor a Cstv.49/A.§. (4) bekezdésében és a 17/2014.(11.3.) Kormányrendelet 26.§-ban foglaltak szerint.
A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A pályázó tudomásul veszi, és a pályázat benyújtásával elfogadja, hogy eredményes pályázat esetén a szükséges szerződéskötés költségeit a vételáron felül viselni köteles. Ha a szerződéskötésre a nyertes pályázó érdekkörében felmerülő okból nem kerül sor vagy a pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, vagy a Cstv. 49/A.§ (4) bekezdés szerint ajánlatot tevő pályázó a felszámoló által elrendelt ártárgyaláson neki felróható okból nem vesz részt. a felszámoló az adott felszámolás során a további pályázat, árverés es egyéb nyilvános értékesítési eljárásból kizárja. Felszámoló nyilatkozik, hogy jelen pályázati kiírásra a 237/2009. (X.20.) Korm. rendelet 7.§. (1.a) bekezdése alapján a 40/2012. (Ill. 14.) Korm. rendelettel megállapított rendelkezések vonatkoznak, tekintettel arra, hogy jelen felszámolási eljárásban a 40/2012. (Ill. 14.) Korm. rendelet hatályba lépését megelőzően nem került sor pályázati hirdetmény közzétételre.
Az ajánlatoknak tartalmazniuk kell:
Magánszemély ajánlattevő esetében: a pályázó nevét, személyi adatait, címét, az azonosítására alkalmas további adatokat, az ajánlott nettó vételárat, a vállalt fizetési feltételeket, nyilatkozatot 60 napos ajánlati kötöttség vállalásáról, a vételár fedezetének igazolását, valamint az ajánlati biztosíték befizetésének igazolását.
Vállalkozás, illetve társaság ajánlattevő esetében: a pályázó nevét, székhelyét, az azonosítására alkalmas további adatokat, a beadás időpontjában 30 napnál nem régebbi cégkivonatát, a cégjegyzésre jogosult vezető tisztségviselő(k) aláírási címpéldányát (amennyiben nem a vezető tisztségviselő jár el, a pályázat során eljárásra jogosult személy teljes bizonyító erejű okiratba illetve magánok-iratba foglalt meghatalmazását), az ajánlott nettó vételárat, a vállalt fizetési feltételeket, nyilatkozatot 60 napos ajánlati kötöttség vállalásáról, a vételár fedezetének igazolását, valamint az ajánlati biztosíték befizetésének igazolását.
Az ajánlatoknak mind magánszemély, mind jogi személy pályázó esetében tartalmaznia kell egy kötelezettségvállaló nyilatkozatot, melyben a pályázó vállalja, hogy az adásvételi szerződést az EÉR rendszerben történt nyilvános eredményhirdetését követően a pályázati kiírásban szereplő feltételeknek megfelelő módon és időben megköti és a vételárat szerződéskötést követően a pályázati kiírásban rögzített határidőn belül átutalja. Az ajánlati biztosíték esetleges visszautalása érdekében a bankszámla számot kérjük külön megjelölni a pályázatban.
Kérdések és válaszok