Eljárás részletei

AUDI QUATTRO Gépjármű
1 tétel

Pályázat - EURO MATRAC Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felleősségű Társaság "felszámolás alatt"

Eredménytelenítés ideje
Invalid date
Az eredménytelenítés oka: nincs ajánlat
Intézkedés: az értékesítő megteszi az intézkedéseket a megismételt értékesítés érdekében, az újabb értékesítési hirdetmény az előző hirdetmény ügyszámán kerül közzétételre.
Indoklás: nem érkezett ajánlat
Kérjük tekintse meg a közleményt.

A PÁLYÁZAT EREDMÉNYTELEN

Ismertető

1. személygépkocsi Típusa ALLROAD 2.5 TDI QUATTRO Rendszám IIN-354 Gyártási év 2002. Szín Kék Henger űrtartalom 2 496 cm3 Üzemanyag Diesel Km óra állás Nem megállapítható Műszaki érvényessége Lejárt
Jelentkezési és feltöltési határidő:
Pályázat kezdete:
Pályázat vége:
Becsérték:
Minimálár:
Ügyszám:
EÉR azonosító:
Invalid date
2015.04.17 - 00:00
2015.05.04 - 12:00
Nettó 1 100 000 Ft
Nettó — Ft
4Fpk.08-13-000003
P18351

Bírálati szempontok, feltételek:

Felszámoló adatai

Cégnév:
CREDIT PLUSZ Felszámoló és Vagyonkezelő Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely:
1119 Budapest, Vahot utca 6..
Cégjegyzékszám:
01-09-895908

Adós adatai

Cégnév:
EURO MATRAC Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felleősségű Társaság "f.a."
Székhely:
9021 Győr, Bajcsy-Zs. utca 1. A ép.
Cégjegyzékszám:
08-09-020533

Dokumentumok

2015.05.11 - 15:17
A pályázat eredménytelen

Pályázati Közlemény

Eredménytelen a(z) 4Fpk.08-13-000003 ügyszámú nyilvános pályázat, a Credit Plusz Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-895908, székhely: 1119 Budapest, Vahot utca 6.., levelezési cím: 1119 Budapest, Vahot utca 6..) felszámoló által a EURO MATRAC Kft. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 08-09-020533, székhely: 9021 Győr, Bajcsy-Zs. utca 1. A ép.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


Az eredménytelenség indoka: nem érkezett ajánlat
nem érkezett ajánlat

Az értékesítő az alábbi tájékoztatást adja:
Megteszi az intézkedéseket a megismételt értékesítés érdekében, az újabb értékesítési hirdetmény az előző hirdetmény ügyszámán kerül közzétételre.
2015.05.04 - 12:00
A pályázat véget ért

Pályázati Közlemény

Lezárult a(z) 4Fpk.08-13-000003 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. május 4. 12 óra 00 perckor, a Credit Plusz Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-895908, székhely: 1119 Budapest, Vahot utca 6.., levelezési cím: 1119 Budapest, Vahot utca 6..) felszámoló által a EURO MATRAC Kft. „f.a.” (cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 08-09-020533, székhely: 9021 Győr, Bajcsy-Zs. utca 1. A ép.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.

2015.04.17 - 00:00
A pályázat megkezdődött

Pályázati Közlemény

Megkezdődött a 4Fpk.08-13-000003 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. április 17. 00 óra 00 perckor, a Credit Plusz Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-895908, székhely: 1119 Budapest, Vahot utca 6.., levelezési cím: 1119 Budapest, Vahot utca 6..) felszámoló által a EURO MATRAC Kft. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 08-09-020533, székhely: 9021 Győr, Bajcsy-Zs. utca 1. A ép.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


Ajánlatát megteheti a pályázat oldalán: https://eer.gov.hu/palyazat/P18351.
2015.04.03 - 12:52
A pályázat meghirdetve

Pályázati Hirdetmény

A(z) Credit Plusz Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-895908, székhely: 1119 Budapest, Vahot utca 6.., levelezési cím: 1119 Budapest, Vahot utca 6..), mint a(z) EURO MATRAC Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 08-09-020533, székhely: 9021 Győr, Bajcsy-Zs. utca 1. A ép.) Győri Törvényszék 4Fpk.08-13-000003/8. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2015. április 2. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

nyilvános pályázati felhívás


útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.

A pályázat adatai:
A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be:
https://eer.gov.hu/palyazat/P18351
A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:
2015. április 17. 00 óra 00 perc
A pályázatok benyújtásának határideje:
2015. május 4. 12 óra 00 perc

Ajánlati biztosíték összege: 55 000 forint.

Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje:  A pályázó köteles az általa pályázott vagyonelemek pályázati hirdetményben meghatározott ajánlati biztosítékát (10.000 eFt alatt 5 %-át, 10.000 eFt felett további 3 %-át) Dr. Gácsi Zoltán Kereskedelmi és Hitelbank Zrt-nél vezetett 10404601-50526566-82871016 számú letéti számlájára „Top Feed & Cargo Kft. „f.a.” pályázata” közleménnyel ajánlati biztosítékként (bánatpénzként) átutalni, illetve készpénzben befizetni és annak igazolását a pályázathoz mellékelni.

Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: A pályázaton az érvényes részvétel feltétele az ajánlati biztosíték megfizetése oly módon, hogy az a pályázat benyújtásának határidejét megelőző munkanapon 8 óráig a hirdetményben megadott bankszámlán jóváírásra kerüljön.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

1. személygépkocsi
Típusa ALLROAD 2.5 TDI QUATTRO
Rendszám IIN-354
Gyártási év 2002.
Szín Kék
Henger űrtartalom 2 496 cm3
Üzemanyag Diesel
Km óra állás Nem megállapítható
Műszaki érvényessége Lejárt

A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 1 100 000 forint.


1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: AUDI QUATTRO személygépkocsi

Típus:
Jármű
Gyártmány:
AUDI QUATTRO
Gyártási idő:
2002.
Állapot:
Sérült/hiányos
Tehermentes:
igen
Mennyisége:
1 db
Becsérték:
1 100 000 forint

Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: A meghirdetett vagyonelem munkanapokon Pápai Zsolttal a + 36 706188251 számon előzetesen egyeztetett időpontban tekinthető meg.

Vételár megfizetésének módja, határideje: Fizetés a szerződéskötéstől számított 30 napon belül átutalással a CREDIT PLUSZ Kft. 10404601-49515349-56501038 számú számlájára.

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje: A szerződéskötésre az értékesítési eljárás eredményének megállapítását és az üzemeltető felé történő 1 % befizetését és a szerződéskötésre vonatkozó felhívását követően 15 napon belül kerül sor.

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A teljes vételár kiegyenlítése a tulajdonba, illetve a birtokba adás feltétele, szerződéskötéstől számított 30 napon belül.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A felszámoló a benyújtott pályázati ajánlatokat kizárólag az ÁFA nélkül értelmezett vételár összege alapján bírálja el.

A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P18351/tetelek.pdf

Kérdések és válaszok

Ehhez az eljáráshoz még nem érkeztek kérdések.

Tételek 1 db (1)

AUDI QUATTRO személygépkocsi
Típus:
Jármű
Gyártmány:
AUDI QUATTRO
Gyártási idő:
2002
Mennyiség:
1 db
Állapot:
Sérült/hiányos
Becsérték:
Nettó 1 100 000 Ft
Tehermentes:
Igen

Ismertető

1. személygépkocsi Típusa ALLROAD 2.5 TDI QUATTRO Rendszám IIN-354 Gyártási év 2002. Szín Kék Henger űrtartalom 2 496 cm3 Üzemanyag Diesel Km óra állás Nem megállapítható Műszaki érvényessége Lejárt
Jelentkezési és feltöltési határidő:
Pályázat kezdete:
Pályázat vége:
Becsérték:
Minimálár:
Ügyszám:
EÉR azonosító:
Invalid date
2015.04.17 - 00:00
2015.05.04 - 12:00
Nettó 1 100 000 Ft
Nettó — Ft
4Fpk.08-13-000003
P18351

Bírálati szempontok, feltételek:

Felszámoló adatai

Cégnév:
CREDIT PLUSZ Felszámoló és Vagyonkezelő Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely:
1119 Budapest, Vahot utca 6..
Cégjegyzékszám:
01-09-895908

Adós adatai

Cégnév:
EURO MATRAC Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felleősségű Társaság "f.a."
Székhely:
9021 Győr, Bajcsy-Zs. utca 1. A ép.
Cégjegyzékszám:
08-09-020533

Dokumentumok

2015.05.11 - 15:17
A pályázat eredménytelen

Pályázati Közlemény

Eredménytelen a(z) 4Fpk.08-13-000003 ügyszámú nyilvános pályázat, a Credit Plusz Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-895908, székhely: 1119 Budapest, Vahot utca 6.., levelezési cím: 1119 Budapest, Vahot utca 6..) felszámoló által a EURO MATRAC Kft. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 08-09-020533, székhely: 9021 Győr, Bajcsy-Zs. utca 1. A ép.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


Az eredménytelenség indoka: nem érkezett ajánlat
nem érkezett ajánlat

Az értékesítő az alábbi tájékoztatást adja:
Megteszi az intézkedéseket a megismételt értékesítés érdekében, az újabb értékesítési hirdetmény az előző hirdetmény ügyszámán kerül közzétételre.
2015.05.04 - 12:00
A pályázat véget ért

Pályázati Közlemény

Lezárult a(z) 4Fpk.08-13-000003 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. május 4. 12 óra 00 perckor, a Credit Plusz Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-895908, székhely: 1119 Budapest, Vahot utca 6.., levelezési cím: 1119 Budapest, Vahot utca 6..) felszámoló által a EURO MATRAC Kft. „f.a.” (cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 08-09-020533, székhely: 9021 Győr, Bajcsy-Zs. utca 1. A ép.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.

2015.04.17 - 00:00
A pályázat megkezdődött

Pályázati Közlemény

Megkezdődött a 4Fpk.08-13-000003 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. április 17. 00 óra 00 perckor, a Credit Plusz Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-895908, székhely: 1119 Budapest, Vahot utca 6.., levelezési cím: 1119 Budapest, Vahot utca 6..) felszámoló által a EURO MATRAC Kft. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 08-09-020533, székhely: 9021 Győr, Bajcsy-Zs. utca 1. A ép.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


Ajánlatát megteheti a pályázat oldalán: https://eer.gov.hu/palyazat/P18351.
2015.04.03 - 12:52
A pályázat meghirdetve

Pályázati Hirdetmény

A(z) Credit Plusz Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-895908, székhely: 1119 Budapest, Vahot utca 6.., levelezési cím: 1119 Budapest, Vahot utca 6..), mint a(z) EURO MATRAC Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 08-09-020533, székhely: 9021 Győr, Bajcsy-Zs. utca 1. A ép.) Győri Törvényszék 4Fpk.08-13-000003/8. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2015. április 2. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

nyilvános pályázati felhívás


útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.

A pályázat adatai:
A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be:
https://eer.gov.hu/palyazat/P18351
A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:
2015. április 17. 00 óra 00 perc
A pályázatok benyújtásának határideje:
2015. május 4. 12 óra 00 perc

Ajánlati biztosíték összege: 55 000 forint.

Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje:  A pályázó köteles az általa pályázott vagyonelemek pályázati hirdetményben meghatározott ajánlati biztosítékát (10.000 eFt alatt 5 %-át, 10.000 eFt felett további 3 %-át) Dr. Gácsi Zoltán Kereskedelmi és Hitelbank Zrt-nél vezetett 10404601-50526566-82871016 számú letéti számlájára „Top Feed & Cargo Kft. „f.a.” pályázata” közleménnyel ajánlati biztosítékként (bánatpénzként) átutalni, illetve készpénzben befizetni és annak igazolását a pályázathoz mellékelni.

Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: A pályázaton az érvényes részvétel feltétele az ajánlati biztosíték megfizetése oly módon, hogy az a pályázat benyújtásának határidejét megelőző munkanapon 8 óráig a hirdetményben megadott bankszámlán jóváírásra kerüljön.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

1. személygépkocsi
Típusa ALLROAD 2.5 TDI QUATTRO
Rendszám IIN-354
Gyártási év 2002.
Szín Kék
Henger űrtartalom 2 496 cm3
Üzemanyag Diesel
Km óra állás Nem megállapítható
Műszaki érvényessége Lejárt

A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 1 100 000 forint.


1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: AUDI QUATTRO személygépkocsi

Típus:
Jármű
Gyártmány:
AUDI QUATTRO
Gyártási idő:
2002.
Állapot:
Sérült/hiányos
Tehermentes:
igen
Mennyisége:
1 db
Becsérték:
1 100 000 forint

Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: A meghirdetett vagyonelem munkanapokon Pápai Zsolttal a + 36 706188251 számon előzetesen egyeztetett időpontban tekinthető meg.

Vételár megfizetésének módja, határideje: Fizetés a szerződéskötéstől számított 30 napon belül átutalással a CREDIT PLUSZ Kft. 10404601-49515349-56501038 számú számlájára.

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje: A szerződéskötésre az értékesítési eljárás eredményének megállapítását és az üzemeltető felé történő 1 % befizetését és a szerződéskötésre vonatkozó felhívását követően 15 napon belül kerül sor.

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A teljes vételár kiegyenlítése a tulajdonba, illetve a birtokba adás feltétele, szerződéskötéstől számított 30 napon belül.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: A felszámoló a benyújtott pályázati ajánlatokat kizárólag az ÁFA nélkül értelmezett vételár összege alapján bírálja el.

A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P18351/tetelek.pdf

Kérdések és válaszok

Ehhez az eljáráshoz még nem érkeztek kérdések.