Pályázat - Budafer Kereskedelmi Zrt. "felszámolás alatt"
A PÁLYÁZAT EREDMÉNYES
Érvényes és eredményes a 8.Fpk.06-14-000279 ügyszámú nyilvános pályázat, a Windup Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-047591, székhely: 1143 Budapest, Stefánia út 75.., levelezési cím: 1143 Budapest, Stefánia út 75..) felszámoló által a Budafer Zrt. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 06 10 4000409, székhely: 6600 Szentes, Vásárhelyi út 116.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Lezárult a(z) 8.Fpk.06-14-000279 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. május 24. 14 óra 02 perckor, a Windup Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-047591, székhely: 1143 Budapest, Stefánia út 75.., levelezési cím: 1143 Budapest, Stefánia út 75..) felszámoló által a Budafer Zrt. „f.a.” (cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 06 10 4000409, székhely: 6600 Szentes, Vásárhelyi út 116.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Megkezdődött a 8.Fpk.06-14-000279 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. május 2. 14 óra 02 perckor, a Windup Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-047591, székhely: 1143 Budapest, Stefánia út 75.., levelezési cím: 1143 Budapest, Stefánia út 75..) felszámoló által a Budafer Zrt. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 06 10 4000409, székhely: 6600 Szentes, Vásárhelyi út 116.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.
Ajánlati biztosíték összege: 60 000 forint.
Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Érvényesen az pályázhat, aki a felhívásban megjelölt ajánlati biztosítékot a Budafer Zrt. Zrt. 12066007-00101057-02100009 sz. számlájára átutalja, "Nissan Targonca ajánlati biztosíték" közleménnyel. Felhívjuk figyelmét, hogy a közlemény pontos megadása feltétele a pályázat érvényességének. Az ajánlati biztosíték megfizetésének határideje: 2015. május 24.
Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az ajánlati biztosíték az ajánlattevő részére nem kamatozik, a nyertes pályázó ajánlati biztosítéka a vételárba beszámít, a többi pályázónak az eredményhirdetést követő 8 napon belül visszafizetésre kerül. Az ajánlati biztosítékot a pályázó abban az esetben veszíti el, ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, vagy a Cstv. 49/A. § (4) bekezdés szerinti ajánlatot tevő pályázó az elrendelt elektronikus ártárgyaláson neki felróható okból nem vesz részt, vagy a már megtett ajánlattól visszalép.
Targonca Nissan típusú gázüzemű.
NISSAN BF03A33U típusú, gázüzemű targonca.Közepes műszaki állapotú, feltételezhetően működőképes emelőgép. Teherbírása 3500 kg. Maximális emelőmagassága: 3300 mm.
A felszámolási eljárásban értékesített vagyonelemekkel kapcsolatosan a pályázó ÁFA fizetési kötelezettsége egyedileg kerül meghatározásra az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény alapján.
A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 1 400 000 forint.
Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az ingóságot megtekinteni előzetesen egyeztetett időpontban lehet, erről a felszámoló címén és telefonszámain lehet egyeztetni. Felhívjuk figyelmüket, hogy telefonon csakis a megtekintés időpontjairól érdeklődhetnek! A pályázattal kapcsolatos egyéb kérdéseit csak az EÉR rendszeren teheti fel!
Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételárat kizárólag egy összegben, átutalással lehet teljesíteni a szerződéskötéstől számított 5 napon belül, a Budafer Zrt. Raiffeisen Banknál vezetett 12066007-00101057-02200006 számú számlájára.
Részletfizetési lehetőség: nincs
A szerződéskötés határideje: Érvényes és eredményes értékesítés esetén a felszámoló az EÉR internetes felületén közleményt tesz közzé a nyertes pályázó azonosító számáról. A szerződéskötésre a pályázatok elbírálását követő 15 munkanapon belül kerül sor. A szerződéskötés feltétele, hogy a nyertes pályázó igazolja a 17/2014. (II.3.) Korm. rendelet 6.§ (1) bekezdés b) pontja szerinti jutalék EÉR működtető részére történő megfizetését.
A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A vagyontárgyak elszállításának kötelessége és költsége a vevőt terheli. Az elszállításra a vevő a teljes vételár megfizetését követő 5 munkanapon belül köteles.
17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: Az érvényesen benyújtott pályázatok közül a nyertes a legmagasabb vételárat kínáló pályázó, aki a pályázati kiírásban szereplő összes feltételt teljesíti és kötelezettségeket maradéktalanul vállalja. A felszámoló több megfelelő, azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10 %-kal eltérő) pályázat esetén nyilvános ártárgyalást tart. Az ártárgyalásról az EÉR rendszerének igénybevételével, üzenet útján értesíti az online ártárgyalási fordulóról az érdekelteket. A felszámoló részére a pályázati kiírás nem jelent értékesítési kötelezettséget, fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő ajánlat hiányában a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa, és új pályázat, vagy árverés kiírásáról döntsön.
A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A pályázatnak tartalmaznia kell: A pályázó szerződéskötéshez szükséges adatait: magánszemély ajánlattevő esetében a pályázó nevét, személyi adatait, címét, az azonosítására alkalmas további adatokat, cég esetén egy hónapnál nem régebbi cégkivonatot, aláírási címpéldányt. A vételár egyértelmű megjelölését, a vállalt fizetési határidőt, amely nem lehet több, mint a szerződéskötéstől számított 15 nap. 60 napos ajánlati kötöttség vállalását. Ügyvédi munkadíj megfizetésére vonatkozó kötelezettségvállalást. Az ajánlati biztosíték megfizetésének igazolását. Az ingatlan az esetleges környezeti terhekkel együtt kerül értékesítésre. A pályázatban szereplő vagyoni elemért a felszámoló kellékszavatosságot és garanciát nem vállal, az a pályázó által megtekintett állapotban kerül értékesítésre. A felszámoló felhívja az elővásárlásra jogosultakat, hogy e jogukat a pályázat keretein belül gyakorolhatják oly módon, hogy erre vonatkozó szándékukat a felszámoló felé írásban bejelentik a pályázat benyújtásának határidejéig. A felszámoló fenntartja a jogot, hogy megfelelő ajánlat hiányában a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa. Több megfelelő, azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10%-kal eltérő) pályázat beérkezése esetén az ajánlattevők között nyilvános ártárgyalás megtartására kerül sor.
A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P17363/tetelek.pdf
Érvényes és eredményes a 8.Fpk.06-14-000279 ügyszámú nyilvános pályázat, a Windup Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-047591, székhely: 1143 Budapest, Stefánia út 75.., levelezési cím: 1143 Budapest, Stefánia út 75..) felszámoló által a Budafer Zrt. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 06 10 4000409, székhely: 6600 Szentes, Vásárhelyi út 116.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Lezárult a(z) 8.Fpk.06-14-000279 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. május 24. 14 óra 02 perckor, a Windup Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-047591, székhely: 1143 Budapest, Stefánia út 75.., levelezési cím: 1143 Budapest, Stefánia út 75..) felszámoló által a Budafer Zrt. „f.a.” (cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 06 10 4000409, székhely: 6600 Szentes, Vásárhelyi út 116.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Megkezdődött a 8.Fpk.06-14-000279 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. május 2. 14 óra 02 perckor, a Windup Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-047591, székhely: 1143 Budapest, Stefánia út 75.., levelezési cím: 1143 Budapest, Stefánia út 75..) felszámoló által a Budafer Zrt. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 06 10 4000409, székhely: 6600 Szentes, Vásárhelyi út 116.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.
Ajánlati biztosíték összege: 60 000 forint.
Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Érvényesen az pályázhat, aki a felhívásban megjelölt ajánlati biztosítékot a Budafer Zrt. Zrt. 12066007-00101057-02100009 sz. számlájára átutalja, "Nissan Targonca ajánlati biztosíték" közleménnyel. Felhívjuk figyelmét, hogy a közlemény pontos megadása feltétele a pályázat érvényességének. Az ajánlati biztosíték megfizetésének határideje: 2015. május 24.
Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az ajánlati biztosíték az ajánlattevő részére nem kamatozik, a nyertes pályázó ajánlati biztosítéka a vételárba beszámít, a többi pályázónak az eredményhirdetést követő 8 napon belül visszafizetésre kerül. Az ajánlati biztosítékot a pályázó abban az esetben veszíti el, ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, vagy a Cstv. 49/A. § (4) bekezdés szerinti ajánlatot tevő pályázó az elrendelt elektronikus ártárgyaláson neki felróható okból nem vesz részt, vagy a már megtett ajánlattól visszalép.
Targonca Nissan típusú gázüzemű.
NISSAN BF03A33U típusú, gázüzemű targonca.Közepes műszaki állapotú, feltételezhetően működőképes emelőgép. Teherbírása 3500 kg. Maximális emelőmagassága: 3300 mm.
A felszámolási eljárásban értékesített vagyonelemekkel kapcsolatosan a pályázó ÁFA fizetési kötelezettsége egyedileg kerül meghatározásra az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény alapján.
A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 1 400 000 forint.
Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az ingóságot megtekinteni előzetesen egyeztetett időpontban lehet, erről a felszámoló címén és telefonszámain lehet egyeztetni. Felhívjuk figyelmüket, hogy telefonon csakis a megtekintés időpontjairól érdeklődhetnek! A pályázattal kapcsolatos egyéb kérdéseit csak az EÉR rendszeren teheti fel!
Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételárat kizárólag egy összegben, átutalással lehet teljesíteni a szerződéskötéstől számított 5 napon belül, a Budafer Zrt. Raiffeisen Banknál vezetett 12066007-00101057-02200006 számú számlájára.
Részletfizetési lehetőség: nincs
A szerződéskötés határideje: Érvényes és eredményes értékesítés esetén a felszámoló az EÉR internetes felületén közleményt tesz közzé a nyertes pályázó azonosító számáról. A szerződéskötésre a pályázatok elbírálását követő 15 munkanapon belül kerül sor. A szerződéskötés feltétele, hogy a nyertes pályázó igazolja a 17/2014. (II.3.) Korm. rendelet 6.§ (1) bekezdés b) pontja szerinti jutalék EÉR működtető részére történő megfizetését.
A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A vagyontárgyak elszállításának kötelessége és költsége a vevőt terheli. Az elszállításra a vevő a teljes vételár megfizetését követő 5 munkanapon belül köteles.
17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: Az érvényesen benyújtott pályázatok közül a nyertes a legmagasabb vételárat kínáló pályázó, aki a pályázati kiírásban szereplő összes feltételt teljesíti és kötelezettségeket maradéktalanul vállalja. A felszámoló több megfelelő, azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10 %-kal eltérő) pályázat esetén nyilvános ártárgyalást tart. Az ártárgyalásról az EÉR rendszerének igénybevételével, üzenet útján értesíti az online ártárgyalási fordulóról az érdekelteket. A felszámoló részére a pályázati kiírás nem jelent értékesítési kötelezettséget, fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő ajánlat hiányában a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa, és új pályázat, vagy árverés kiírásáról döntsön.
A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A pályázatnak tartalmaznia kell: A pályázó szerződéskötéshez szükséges adatait: magánszemély ajánlattevő esetében a pályázó nevét, személyi adatait, címét, az azonosítására alkalmas további adatokat, cég esetén egy hónapnál nem régebbi cégkivonatot, aláírási címpéldányt. A vételár egyértelmű megjelölését, a vállalt fizetési határidőt, amely nem lehet több, mint a szerződéskötéstől számított 15 nap. 60 napos ajánlati kötöttség vállalását. Ügyvédi munkadíj megfizetésére vonatkozó kötelezettségvállalást. Az ajánlati biztosíték megfizetésének igazolását. Az ingatlan az esetleges környezeti terhekkel együtt kerül értékesítésre. A pályázatban szereplő vagyoni elemért a felszámoló kellékszavatosságot és garanciát nem vállal, az a pályázó által megtekintett állapotban kerül értékesítésre. A felszámoló felhívja az elővásárlásra jogosultakat, hogy e jogukat a pályázat keretein belül gyakorolhatják oly módon, hogy erre vonatkozó szándékukat a felszámoló felé írásban bejelentik a pályázat benyújtásának határidejéig. A felszámoló fenntartja a jogot, hogy megfelelő ajánlat hiányában a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa. Több megfelelő, azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10%-kal eltérő) pályázat beérkezése esetén az ajánlattevők között nyilvános ártárgyalás megtartására kerül sor.
A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P17363/tetelek.pdf
Honlapunkon sütiket használunk, melyeknek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújthassunk látogatóink számára. Az „Elfogadom” gombbal hozzájárulását adja ezek használatához, ide kattintva pedig testreszabhatja a süti beállításokat. További információk a Süti szabályzat oldalon találhatók.
Kérdések és válaszok