Eljárás részletei

Targonca Linde gázüzemű
0 tétel

Pályázat - Budafer Kereskedelmi Zrt. "felszámolás alatt"

Lezárult: 2015.05.24 - 14:02
A nyertes ár
Nettó 1 000 000 Ft
A pályázat eredményesen lezárult.

A PÁLYÁZAT EREDMÉNYES

Ismertető

Targonca Linde típusú gázüzemű. LINDE H16T-03 típusú, 2004. évi gyártású, gázüzemű targonca. Közepes műszaki állapotú, működőképes emelőgép. Teherbírása 1600 kg. Az utolsó szerviz az eszközön lévő matrica alapján 2012.12.30-án volt. A felszámolási eljárásban értékesített vagyonelemekkel kapcsolatosan a pályázó ÁFA fizetési kötelezettsége egyedileg kerül meghatározásra az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény alapján.
Jelentkezési és feltöltési határidő:
Pályázat kezdete:
Pályázat vége:
Becsérték:
Minimálár:
Nyertes ár:
Ügyszám:
EÉR azonosító:
Invalid date
2015.05.02 - 14:02
2015.05.24 - 14:02
Nettó 1 300 000 Ft
Nettó — Ft
Nettó 1 000 000 Ft
8.Fpk.06-14-000279
P16633

Bírálati szempontok, feltételek:

Felszámoló adatai

Cégnév:
WIND UP Felszámoló és Válságkezelő Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Székhely:
1143 Budapest, Stefánia út 75..
Cégjegyzékszám:
01-10-047591

Adós adatai

Cégnév:
Budafer Kereskedelmi Zrt. "f.a."
Székhely:
6600 Szentes, Vásárhelyi út 116.
Cégjegyzékszám:
06 10 4000409

Dokumentumok

2015.07.02 - 07:49
A pályázat eredményes

Pályázati Közlemény

Érvényes és eredményes a 8.Fpk.06-14-000279 ügyszámú nyilvános pályázat, a Windup Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-047591, székhely: 1143 Budapest, Stefánia út 75.., levelezési cím: 1143 Budapest, Stefánia út 75..) felszámoló által a Budafer Zrt. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 06 10 4000409, székhely: 6600 Szentes, Vásárhelyi út 116.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


Nyertes ajánlat összege: 1 000 000 .-Ft
Nyertes ajánlattevő azonosító száma: P16633F1
Szerződéskötés dátuma: Érvényes és eredményes értékesítés esetén a felszámoló az EÉR internetes felületén közleményt tesz közzé a nyertes pályázó azonosító számáról. A szerződéskötésre a pályázatok elbírálását követő 15 munkanapon belül kerül sor. A szerződéskötés feltétele, hogy a nyertes pályázó igazolja a 17/2014. (II.3.) Korm. rendelet 6.§ (1) bekezdés b) pontja szerinti jutalék EÉR működtető részére történő megfizetését.
Az értékesítő a szerződést a nyertes ajánlattevővel köti meg.
2015.05.24 - 14:02
A pályázat véget ért

Pályázati Közlemény

Lezárult a(z) 8.Fpk.06-14-000279 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. május 24. 14 óra 02 perckor, a Windup Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-047591, székhely: 1143 Budapest, Stefánia út 75.., levelezési cím: 1143 Budapest, Stefánia út 75..) felszámoló által a Budafer Zrt. „f.a.” (cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 06 10 4000409, székhely: 6600 Szentes, Vásárhelyi út 116.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.

2015.05.02 - 14:02
A pályázat megkezdődött

Pályázati Közlemény

Megkezdődött a 8.Fpk.06-14-000279 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. május 2. 14 óra 02 perckor, a Windup Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-047591, székhely: 1143 Budapest, Stefánia út 75.., levelezési cím: 1143 Budapest, Stefánia út 75..) felszámoló által a Budafer Zrt. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 06 10 4000409, székhely: 6600 Szentes, Vásárhelyi út 116.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


Ajánlatát megteheti a pályázat oldalán: https://eer.gov.hu/palyazat/P16633.
2015.04.14 - 14:04
A pályázat meghirdetve

Pályázati Hirdetmény

A(z) Windup Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-047591, székhely: 1143 Budapest, Stefánia út 75.., levelezési cím: 1143 Budapest, Stefánia út 75..), mint a(z) Budafer Zrt. „f.a” (cégjegyzékszám: 06 10 4000409, székhely: 6600 Szentes, Vásárhelyi út 116.) Szegedi Törvényszék 8.Fpk.06-14-000279/10. . sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2015. április 16. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

nyilvános pályázati felhívás


útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.

A pályázat adatai:
A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be:
https://eer.gov.hu/palyazat/P16633
A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:
2015. május 2. 14 óra 02 perc
A pályázatok benyújtásának határideje:
2015. május 24. 14 óra 02 perc

Ajánlati biztosíték összege: 65 000 forint.

Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Érvényesen az pályázhat, aki a felhívásban megjelölt ajánlati biztosítékot a Budafer Zrt. 12066007-00101057-02100009 sz. számlájára átutalja, "Linde Targonca ajánlati biztosíték" közleménnyel. A pontos közlemény megadása az érvényes pályázat feltétele! Az ajánlati biztosíték megfizetésének határideje: 2015. május 24.

Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az ajánlati biztosíték az ajánlattevő részére nem kamatozik, a nyertes pályázó ajánlati biztosítéka a vételárba beszámít, a többi pályázónak az eredményhirdetést követő 8 napon belül visszafizetésre kerül. Az ajánlati biztosítékot a pályázó abban az esetben veszíti el, ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, vagy a Cstv. 49/A. § (4) bekezdés szerinti ajánlatot tevő pályázó az elrendelt elektronikus ártárgyaláson neki felróható okból nem vesz részt, vagy a már megtett ajánlattól visszalép.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

Targonca Linde típusú gázüzemű.
LINDE H16T-03 típusú, 2004. évi gyártású, gázüzemű targonca. Közepes műszaki állapotú, működőképes emelőgép. Teherbírása 1600 kg. Az utolsó szerviz az eszközön lévő matrica alapján 2012.12.30-án volt.
A felszámolási eljárásban értékesített vagyonelemekkel kapcsolatosan a pályázó ÁFA fizetési kötelezettsége egyedileg kerül meghatározásra az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény alapján.

A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 1 300 000 forint.


Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az ingóságot megtekinteni előzetesen egyeztetett időpontban lehet, erről a felszámoló címén és telefonszámain lehet egyeztetni. Felhívjuk figyelmüket, hogy telefonon csakis a megtekintés időpontjairól érdeklődhetnek! A pályázattal kapcsolatos egyéb kérdéseit csak az EÉR rendszeren teheti fel!

Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételárat kizárólag egy összegben, átutalással lehet teljesíteni a szerződéskötéstől számított 5 napon belül, úgy, hogy azt a Budafer Zrt. "f.a." 12066007-00101057-02200006 számú számlájára átutalja.

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje: Érvényes és eredményes értékesítés esetén a felszámoló az EÉR internetes felületén közleményt tesz közzé a nyertes pályázó azonosító számáról. A szerződéskötésre a pályázatok elbírálását követő 15 munkanapon belül kerül sor. A szerződéskötés feltétele, hogy a nyertes pályázó igazolja a 17/2014. (II.3.) Korm. rendelet 6.§ (1) bekezdés b) pontja szerinti jutalék EÉR működtető részére történő megfizetését.

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A vagyontárgyak elszállításának kötelessége és költsége a vevőt terheli. Az elszállításra a vevő a teljes vételár megfizetését követő 5 munkanapon belül köteles.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: Az érvényesen benyújtott pályázatok közül a nyertes a legmagasabb vételárat kínáló pályázó, aki a pályázati kiírásban szereplő összes feltételt teljesíti és kötelezettségeket maradéktalanul vállalja. A felszámoló több megfelelő, azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10 %-kal eltérő) pályázat esetén nyilvános ártárgyalást tart. Az ártárgyalásról az EÉR rendszerének igénybevételével, üzenet útján értesíti az online ártárgyalási fordulóról az érdekelteket. A felszámoló részére a pályázati kiírás nem jelent értékesítési kötelezettséget, fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő ajánlat hiányában a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa, és új pályázat, vagy árverés kiírásáról döntsön.

A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A pályázatnak tartalmaznia kell: A pályázó szerződéskötéshez szükséges adatait: magánszemély ajánlattevő esetében a pályázó nevét, személyi adatait, címét, az azonosítására alkalmas további adatokat, cég esetén egy hónapnál nem régebbi cégkivonatot, aláírási címpéldányt. A vételár egyértelmű megjelölését, a vállalt fizetési határidőt, amely nem lehet több, mint a szerződéskötéstől számított 15 nap. 60 napos ajánlati kötöttség vállalását. Ügyvédi munkadíj megfizetésére vonatkozó kötelezettségvállalást. Az ajánlati biztosíték megfizetésének igazolását. Az ingatlan az esetleges környezeti terhekkel együtt kerül értékesítésre. A pályázatban szereplő vagyoni elemért a felszámoló kellékszavatosságot és garanciát nem vállal, az a pályázó által megtekintett állapotban kerül értékesítésre. A felszámoló felhívja az elővásárlásra jogosultakat, hogy e jogukat a pályázat keretein belül gyakorolhatják oly módon, hogy erre vonatkozó szándékukat a felszámoló felé írásban bejelentik a pályázat benyújtásának határidejéig. A felszámoló fenntartja a jogot, hogy megfelelő ajánlat hiányában a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa. Több megfelelő, azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10%-kal eltérő) pályázat beérkezése esetén az ajánlattevők között nyilvános ártárgyalás megtartására kerül sor.

A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P16633/tetelek.pdf

Licitnapló

2015.05.24 - 14:02
A pályázat véget ért
2015.05.02 - 14:02
A pályázat megkezdődött

Kérdések és válaszok

Ehhez az eljáráshoz még nem érkeztek kérdések.

Ismertető

Targonca Linde típusú gázüzemű. LINDE H16T-03 típusú, 2004. évi gyártású, gázüzemű targonca. Közepes műszaki állapotú, működőképes emelőgép. Teherbírása 1600 kg. Az utolsó szerviz az eszközön lévő matrica alapján 2012.12.30-án volt. A felszámolási eljárásban értékesített vagyonelemekkel kapcsolatosan a pályázó ÁFA fizetési kötelezettsége egyedileg kerül meghatározásra az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény alapján.
Jelentkezési és feltöltési határidő:
Pályázat kezdete:
Pályázat vége:
Becsérték:
Minimálár:
Nyertes ár:
Ügyszám:
EÉR azonosító:
Invalid date
2015.05.02 - 14:02
2015.05.24 - 14:02
Nettó 1 300 000 Ft
Nettó — Ft
Nettó 1 000 000 Ft
8.Fpk.06-14-000279
P16633

Bírálati szempontok, feltételek:

Felszámoló adatai

Cégnév:
WIND UP Felszámoló és Válságkezelő Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Székhely:
1143 Budapest, Stefánia út 75..
Cégjegyzékszám:
01-10-047591

Adós adatai

Cégnév:
Budafer Kereskedelmi Zrt. "f.a."
Székhely:
6600 Szentes, Vásárhelyi út 116.
Cégjegyzékszám:
06 10 4000409

Dokumentumok

2015.07.02 - 07:49
A pályázat eredményes

Pályázati Közlemény

Érvényes és eredményes a 8.Fpk.06-14-000279 ügyszámú nyilvános pályázat, a Windup Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-047591, székhely: 1143 Budapest, Stefánia út 75.., levelezési cím: 1143 Budapest, Stefánia út 75..) felszámoló által a Budafer Zrt. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 06 10 4000409, székhely: 6600 Szentes, Vásárhelyi út 116.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


Nyertes ajánlat összege: 1 000 000 .-Ft
Nyertes ajánlattevő azonosító száma: P16633F1
Szerződéskötés dátuma: Érvényes és eredményes értékesítés esetén a felszámoló az EÉR internetes felületén közleményt tesz közzé a nyertes pályázó azonosító számáról. A szerződéskötésre a pályázatok elbírálását követő 15 munkanapon belül kerül sor. A szerződéskötés feltétele, hogy a nyertes pályázó igazolja a 17/2014. (II.3.) Korm. rendelet 6.§ (1) bekezdés b) pontja szerinti jutalék EÉR működtető részére történő megfizetését.
Az értékesítő a szerződést a nyertes ajánlattevővel köti meg.
2015.05.24 - 14:02
A pályázat véget ért

Pályázati Közlemény

Lezárult a(z) 8.Fpk.06-14-000279 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. május 24. 14 óra 02 perckor, a Windup Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-047591, székhely: 1143 Budapest, Stefánia út 75.., levelezési cím: 1143 Budapest, Stefánia út 75..) felszámoló által a Budafer Zrt. „f.a.” (cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 06 10 4000409, székhely: 6600 Szentes, Vásárhelyi út 116.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.

2015.05.02 - 14:02
A pályázat megkezdődött

Pályázati Közlemény

Megkezdődött a 8.Fpk.06-14-000279 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. május 2. 14 óra 02 perckor, a Windup Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-047591, székhely: 1143 Budapest, Stefánia út 75.., levelezési cím: 1143 Budapest, Stefánia út 75..) felszámoló által a Budafer Zrt. „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 06 10 4000409, székhely: 6600 Szentes, Vásárhelyi út 116.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.


Ajánlatát megteheti a pályázat oldalán: https://eer.gov.hu/palyazat/P16633.
2015.04.14 - 14:04
A pályázat meghirdetve

Pályázati Hirdetmény

A(z) Windup Zrt. (cégjegyzékszám: 01-10-047591, székhely: 1143 Budapest, Stefánia út 75.., levelezési cím: 1143 Budapest, Stefánia út 75..), mint a(z) Budafer Zrt. „f.a” (cégjegyzékszám: 06 10 4000409, székhely: 6600 Szentes, Vásárhelyi út 116.) Szegedi Törvényszék 8.Fpk.06-14-000279/10. . sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2015. április 16. napján meghirdetett pályázati felhívásnak megfelelően

nyilvános pályázati felhívás


útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.

A pályázat adatai:
A pályázatok kizárólag az Elektronikus Értékesítési Rendszeren (EÉR) keresztül nyújthatók be:
https://eer.gov.hu/palyazat/P16633
A pályázatok benyújtásának kezdő időpontja:
2015. május 2. 14 óra 02 perc
A pályázatok benyújtásának határideje:
2015. május 24. 14 óra 02 perc

Ajánlati biztosíték összege: 65 000 forint.

Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: Érvényesen az pályázhat, aki a felhívásban megjelölt ajánlati biztosítékot a Budafer Zrt. 12066007-00101057-02100009 sz. számlájára átutalja, "Linde Targonca ajánlati biztosíték" közleménnyel. A pontos közlemény megadása az érvényes pályázat feltétele! Az ajánlati biztosíték megfizetésének határideje: 2015. május 24.

Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Az ajánlati biztosíték az ajánlattevő részére nem kamatozik, a nyertes pályázó ajánlati biztosítéka a vételárba beszámít, a többi pályázónak az eredményhirdetést követő 8 napon belül visszafizetésre kerül. Az ajánlati biztosítékot a pályázó abban az esetben veszíti el, ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, vagy a Cstv. 49/A. § (4) bekezdés szerinti ajánlatot tevő pályázó az elrendelt elektronikus ártárgyaláson neki felróható okból nem vesz részt, vagy a már megtett ajánlattól visszalép.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak):

Targonca Linde típusú gázüzemű.
LINDE H16T-03 típusú, 2004. évi gyártású, gázüzemű targonca. Közepes műszaki állapotú, működőképes emelőgép. Teherbírása 1600 kg. Az utolsó szerviz az eszközön lévő matrica alapján 2012.12.30-án volt.
A felszámolási eljárásban értékesített vagyonelemekkel kapcsolatosan a pályázó ÁFA fizetési kötelezettsége egyedileg kerül meghatározásra az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény alapján.

A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 1 300 000 forint.


Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az ingóságot megtekinteni előzetesen egyeztetett időpontban lehet, erről a felszámoló címén és telefonszámain lehet egyeztetni. Felhívjuk figyelmüket, hogy telefonon csakis a megtekintés időpontjairól érdeklődhetnek! A pályázattal kapcsolatos egyéb kérdéseit csak az EÉR rendszeren teheti fel!

Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételárat kizárólag egy összegben, átutalással lehet teljesíteni a szerződéskötéstől számított 5 napon belül, úgy, hogy azt a Budafer Zrt. "f.a." 12066007-00101057-02200006 számú számlájára átutalja.

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje: Érvényes és eredményes értékesítés esetén a felszámoló az EÉR internetes felületén közleményt tesz közzé a nyertes pályázó azonosító számáról. A szerződéskötésre a pályázatok elbírálását követő 15 munkanapon belül kerül sor. A szerződéskötés feltétele, hogy a nyertes pályázó igazolja a 17/2014. (II.3.) Korm. rendelet 6.§ (1) bekezdés b) pontja szerinti jutalék EÉR működtető részére történő megfizetését.

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A vagyontárgyak elszállításának kötelessége és költsége a vevőt terheli. Az elszállításra a vevő a teljes vételár megfizetését követő 5 munkanapon belül köteles.

17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: Az érvényesen benyújtott pályázatok közül a nyertes a legmagasabb vételárat kínáló pályázó, aki a pályázati kiírásban szereplő összes feltételt teljesíti és kötelezettségeket maradéktalanul vállalja. A felszámoló több megfelelő, azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10 %-kal eltérő) pályázat esetén nyilvános ártárgyalást tart. Az ártárgyalásról az EÉR rendszerének igénybevételével, üzenet útján értesíti az online ártárgyalási fordulóról az érdekelteket. A felszámoló részére a pályázati kiírás nem jelent értékesítési kötelezettséget, fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő ajánlat hiányában a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa, és új pályázat, vagy árverés kiírásáról döntsön.

A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A pályázatnak tartalmaznia kell: A pályázó szerződéskötéshez szükséges adatait: magánszemély ajánlattevő esetében a pályázó nevét, személyi adatait, címét, az azonosítására alkalmas további adatokat, cég esetén egy hónapnál nem régebbi cégkivonatot, aláírási címpéldányt. A vételár egyértelmű megjelölését, a vállalt fizetési határidőt, amely nem lehet több, mint a szerződéskötéstől számított 15 nap. 60 napos ajánlati kötöttség vállalását. Ügyvédi munkadíj megfizetésére vonatkozó kötelezettségvállalást. Az ajánlati biztosíték megfizetésének igazolását. Az ingatlan az esetleges környezeti terhekkel együtt kerül értékesítésre. A pályázatban szereplő vagyoni elemért a felszámoló kellékszavatosságot és garanciát nem vállal, az a pályázó által megtekintett állapotban kerül értékesítésre. A felszámoló felhívja az elővásárlásra jogosultakat, hogy e jogukat a pályázat keretein belül gyakorolhatják oly módon, hogy erre vonatkozó szándékukat a felszámoló felé írásban bejelentik a pályázat benyújtásának határidejéig. A felszámoló fenntartja a jogot, hogy megfelelő ajánlat hiányában a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa. Több megfelelő, azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10%-kal eltérő) pályázat beérkezése esetén az ajánlattevők között nyilvános ártárgyalás megtartására kerül sor.

A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P16633/tetelek.pdf

Licitnapló

2015.05.24 - 14:02
A pályázat véget ért
2015.05.02 - 14:02
A pályázat megkezdődött

Kérdések és válaszok

Ehhez az eljáráshoz még nem érkeztek kérdések.