1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: irodai berendezések
- Típus:
- Bútor
- Tehermentes:
- igen
- Mennyisége:
- 135 db
- Becsérték:
- 670 000 forint
Pályázat - LUX-TEX Rehabilitációs Foglalkoztató Kft "felszámolás alatt"
A PÁLYÁZAT EREDMÉNYTELEN
Eredménytelen a(z) 5.Fpk.18-10-000165/5 ügyszámú nyilvános pályázat, a APPORT Kft. (cégjegyzékszám: 18-09-000366, székhely: 9700 Szombathely, Engels utca 34.., levelezési cím: 9700 Szombathely, Engels utca 34..) felszámoló által a Lux-Tex Kft „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 18-09-104439, székhely: 9700 Szombathely, Zanati 27. C ép.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Lezárult a(z) 5.Fpk.18-10-000165/5 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. május 18. 12 óra 00 perckor, a APPORT Kft. (cégjegyzékszám: 18-09-000366, székhely: 9700 Szombathely, Engels utca 34.., levelezési cím: 9700 Szombathely, Engels utca 34..) felszámoló által a Lux-Tex Kft „f.a.” (cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 18-09-104439, székhely: 9700 Szombathely, Zanati 27. C ép.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Megkezdődött a 5.Fpk.18-10-000165/5 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. április 30. 12 óra 00 perckor, a APPORT Kft. (cégjegyzékszám: 18-09-000366, székhely: 9700 Szombathely, Engels utca 34.., levelezési cím: 9700 Szombathely, Engels utca 34..) felszámoló által a Lux-Tex Kft „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 18-09-104439, székhely: 9700 Szombathely, Zanati 27. C ép.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát
Ajánlati biztosíték összege: 30 100 forint.
Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: A pályázaton való részvétel feltétele az ajánlati biztosíték (bánatpénz) befizetése – legkésőbb a pályázat benyújtásának napjáig az APPORT Gazdasági Szolgáltató Kft 12094507-00123318-00300007 számú bankszámlájára.
Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot a felszámoló nyolc munkanapon belül visszautalja.
Irodai berendezések
A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 670 000 forint.
1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: irodai berendezések
Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az értékesítésre kerülő vagyon elemek előzetes egyeztetést követően megtekinthetők.További információ a 0036-94-508219-es telefonon és az info@apport.hu mail címen kérhető.
Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetését a felszámoló átutalással kéri az adásvételi szerződés megkötésétől számított 30 napon belül.
Részletfizetési lehetőség: nincs
A szerződéskötés határideje: A szerződéskötésre a pályázatok elbírálását követő 10 napon belül kerül sor.
A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: Az irodai berendezéseket átadása a vételár megfizetésével egyidőben történik.
17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: Ha a pályázati eljárás eredményes , a felszámoló az ajánlati biztosíték összegét a nyertes pályázó által fizetett vételárba beszámítja, a többi pályázónak pedig az ajánlati biztosíték teljes összegét az eredményhirdetés napjától- a Cstv 49/A .§(4) bekezdés szerinti ártárgyalás esetén az ártárgyalás eredményhirdetése napjától- számított nyolc munkanapon belül visszautalja.Az ajánlati biztosítékot a pályázó abban az esetben elveszíti, ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, vagy a Cstv. 49§(4) bekezdés szerinti ajánlatot tevő pályázó az elrendelt elektronikus ártárgyaláson neki felróható okból nem vesz részt, vagy a már megtett ajánlattól visszalép.A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban írásos ajánlatot kér benyújtani , melyeket az APPORT Kft által feltöltött hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) (https://eer.gov.hu/) igénybevételével , elektronikusan lehet teljesíteni.Az ajánlatoknak tartalmazni kell:-A pályázó nevét, székhelyét, az azonosításra alkalmas további adatokat, mail címét, gazdálkodó szervezetek hatályos cégkivonatát, a cégjegyzésre jogosult vezető tisztségviselő aláírási címpéldányát, az ajánlott nettó vételárat, nyilatkozatot 60 napos ajánlati kötöttség vállalásáról.-Kötelezettség vállaló nyilatkozatot , hogy az adásvételi szerződést az értékelési jegyzőkönyv (eredményhirdetés) EÉR rendszerben történt megjelenésétől számított 10 napon belül megköti és a vételárat a szerződéskötést követő 30 napon belül átutalja.-Az ajánlati biztosíték befizetésének igazolását.Elővásárlási jogosultak jogukat a pályázati kiírás keretein belül gyakorolhatják.A pályázatok bontására a pályázati határidő lejáratát követő öt napon belül kerül sor . Az értékelésről szóló jegyzőkönyvet a pályázatbontástól számított 10 napon belül a felszámoló elkészíti és a jegyzőkönyv szkennelt változatát feltölti az EÉR felületére, ahol a pályázók által megtekinthető.A pályázatok értékelésénél az irodai berendezések esetében a vételár nagysága , mint elsődleges szempont mellett előnyt élvez az a pályázó akinek ajánlata több tételre vonatkozik .A felszámoló több megfelelő, azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 105-kal eltérő) pályázat esetén ártárgyalást tart. Az ártárgyalásról az EÉR rendszerének igénybevételével üzenet útján értesíti az online ártárgyalási fordulóról, annak kezdő és befejező idejéről az érdekelteket.A felszámoló eredménytelennek nyilvánítja a pályázati eljárást, ha a pályázati kiírásban meghatározott feltételeknek megfelelő ajánlatot nem adtak be.Jelen hirdetményre a 237/2009.(X.20.) Korm. rendelet és a 17/2014.(II.) Korm. rendelet vonatkozó szabályai az irányadóak.
A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: Az ingatlan a pályázók által megtekintett és ismert állapotban, per-, igény- és tehermentesen, a kellékszavatosság teljes körű (az esetleges környezetszennyezésre, rejtett hibákra, rendeltetésszerű használhatóságra, műszaki állapotra stb. is kiterjedő) eladói kizárása mellett kerül értékesítésre.
A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P15253/tetelek.pdf
Eredménytelen a(z) 5.Fpk.18-10-000165/5 ügyszámú nyilvános pályázat, a APPORT Kft. (cégjegyzékszám: 18-09-000366, székhely: 9700 Szombathely, Engels utca 34.., levelezési cím: 9700 Szombathely, Engels utca 34..) felszámoló által a Lux-Tex Kft „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 18-09-104439, székhely: 9700 Szombathely, Zanati 27. C ép.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Lezárult a(z) 5.Fpk.18-10-000165/5 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. május 18. 12 óra 00 perckor, a APPORT Kft. (cégjegyzékszám: 18-09-000366, székhely: 9700 Szombathely, Engels utca 34.., levelezési cím: 9700 Szombathely, Engels utca 34..) felszámoló által a Lux-Tex Kft „f.a.” (cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 18-09-104439, székhely: 9700 Szombathely, Zanati 27. C ép.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
Megkezdődött a 5.Fpk.18-10-000165/5 ügyszámú nyilvános pályázat 2015. április 30. 12 óra 00 perckor, a APPORT Kft. (cégjegyzékszám: 18-09-000366, székhely: 9700 Szombathely, Engels utca 34.., levelezési cím: 9700 Szombathely, Engels utca 34..) felszámoló által a Lux-Tex Kft „f.a” (cégjegyzékszám/nyilvántartási szám: 18-09-104439, székhely: 9700 Szombathely, Zanati 27. C ép.) adóssal szembeni felszámolási eljárás során.
útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát
Ajánlati biztosíték összege: 30 100 forint.
Ajánlati biztosíték formája, megfizetésének módja és határideje: A pályázaton való részvétel feltétele az ajánlati biztosíték (bánatpénz) befizetése – legkésőbb a pályázat benyújtásának napjáig az APPORT Gazdasági Szolgáltató Kft 12094507-00123318-00300007 számú bankszámlájára.
Az ajánlati biztosítékkal kapcsolatos egyéb közlemény: Ha a pályázati eljárás eredménytelen, az ajánlati biztosítékot a felszámoló nyolc munkanapon belül visszautalja.
Irodai berendezések
A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.
A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) irányára összesen: 670 000 forint.
1. tétel: A pályázatban szereplő vagyontárgy(ak) megnevezése: irodai berendezések
Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Az értékesítésre kerülő vagyon elemek előzetes egyeztetést követően megtekinthetők.További információ a 0036-94-508219-es telefonon és az info@apport.hu mail címen kérhető.
Vételár megfizetésének módja, határideje: A vételár megfizetését a felszámoló átutalással kéri az adásvételi szerződés megkötésétől számított 30 napon belül.
Részletfizetési lehetőség: nincs
A szerződéskötés határideje: A szerződéskötésre a pályázatok elbírálását követő 10 napon belül kerül sor.
A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: Az irodai berendezéseket átadása a vételár megfizetésével egyidőben történik.
17/2014 (II.3.) Kormányrendelet 12.§ (5) bekezdés szerinti részletes feltételek: Ha a pályázati eljárás eredményes , a felszámoló az ajánlati biztosíték összegét a nyertes pályázó által fizetett vételárba beszámítja, a többi pályázónak pedig az ajánlati biztosíték teljes összegét az eredményhirdetés napjától- a Cstv 49/A .§(4) bekezdés szerinti ártárgyalás esetén az ártárgyalás eredményhirdetése napjától- számított nyolc munkanapon belül visszautalja.Az ajánlati biztosítékot a pályázó abban az esetben elveszíti, ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerült okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, vagy a Cstv. 49§(4) bekezdés szerinti ajánlatot tevő pályázó az elrendelt elektronikus ártárgyaláson neki felróható okból nem vesz részt, vagy a már megtett ajánlattól visszalép.A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban írásos ajánlatot kér benyújtani , melyeket az APPORT Kft által feltöltött hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) (https://eer.gov.hu/) igénybevételével , elektronikusan lehet teljesíteni.Az ajánlatoknak tartalmazni kell:-A pályázó nevét, székhelyét, az azonosításra alkalmas további adatokat, mail címét, gazdálkodó szervezetek hatályos cégkivonatát, a cégjegyzésre jogosult vezető tisztségviselő aláírási címpéldányát, az ajánlott nettó vételárat, nyilatkozatot 60 napos ajánlati kötöttség vállalásáról.-Kötelezettség vállaló nyilatkozatot , hogy az adásvételi szerződést az értékelési jegyzőkönyv (eredményhirdetés) EÉR rendszerben történt megjelenésétől számított 10 napon belül megköti és a vételárat a szerződéskötést követő 30 napon belül átutalja.-Az ajánlati biztosíték befizetésének igazolását.Elővásárlási jogosultak jogukat a pályázati kiírás keretein belül gyakorolhatják.A pályázatok bontására a pályázati határidő lejáratát követő öt napon belül kerül sor . Az értékelésről szóló jegyzőkönyvet a pályázatbontástól számított 10 napon belül a felszámoló elkészíti és a jegyzőkönyv szkennelt változatát feltölti az EÉR felületére, ahol a pályázók által megtekinthető.A pályázatok értékelésénél az irodai berendezések esetében a vételár nagysága , mint elsődleges szempont mellett előnyt élvez az a pályázó akinek ajánlata több tételre vonatkozik .A felszámoló több megfelelő, azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 105-kal eltérő) pályázat esetén ártárgyalást tart. Az ártárgyalásról az EÉR rendszerének igénybevételével üzenet útján értesíti az online ártárgyalási fordulóról, annak kezdő és befejező idejéről az érdekelteket.A felszámoló eredménytelennek nyilvánítja a pályázati eljárást, ha a pályázati kiírásban meghatározott feltételeknek megfelelő ajánlatot nem adtak be.Jelen hirdetményre a 237/2009.(X.20.) Korm. rendelet és a 17/2014.(II.) Korm. rendelet vonatkozó szabályai az irányadóak.
A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: Az ingatlan a pályázók által megtekintett és ismert állapotban, per-, igény- és tehermentesen, a kellékszavatosság teljes körű (az esetleges környezetszennyezésre, rejtett hibákra, rendeltetésszerű használhatóságra, műszaki állapotra stb. is kiterjedő) eladói kizárása mellett kerül értékesítésre.
A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.gov.hu/palyazat/P15253/tetelek.pdf
Honlapunkon sütiket használunk, melyeknek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújthassunk látogatóink számára. Az „Elfogadom” gombbal hozzájárulását adja ezek használatához, ide kattintva pedig testreszabhatja a süti beállításokat. További információk a Süti szabályzat oldalon találhatók.
Kérdések és válaszok