Eljárás részletei

FORD TRANSIT FDFY típusú, MYW-667 forgalmi rendszámú gépjármű
1 tétel

Árverés - Pál-Travel Korlátolt Felelősségű Társaság "f.a."

Kikiáltási ár
Nettó 800 000 Ft
Licitlépcső
Nettó 5 000 Ft

AZ ÁRVERÉS MEGHIRDETVE

Ismertető

FORD TRANSIT FDFY típusú, MYW-667 forgalmi rendszámú gépjármű
Jelentkezési és feltöltési határidő:
Árverés kezdete:
Árverés vége:
Becsérték:
Kikiáltási ár:
Újra meghírdetések száma:
Ügyszám:
EÉR azonosító:
2023.06.09 - 08:00
2023.06.10 - 08:00
2023.06.25 - 16:00
Nettó 800 000 Ft
Nettó 800 000 Ft
0
10.Fpk.375/2022
A3201002

Felszámoló adatai

Cégnév:
KRÍZIS KONTROLL Vagyonkezelő Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely:
1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2
Cégjegyzékszám:
01-09-173701

Adós adatai

Cégnév:
Pál-Travel Korlátolt Felelősségű Társaság "f.a."
Székhely:
4600 Kisvárda, Tompos út 15. A lh. 4 em. 3
Cégjegyzékszám:
15-09-080908

Dokumentumok

2023.05.26 - 11:03
Az árverés meghirdetve

Árverési Hirdetmény

A(z) Krízis Kontroll Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-173701, székhely: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2, levelezési cím: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2), mint a(z) Pál-Travel Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 15-09-080908, székhely: 4600 Kisvárda, Tompos út 15. A lh. 4 em. 3) Nyíregyházi Törvényszék 10.Fpk.375/2022/5. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2023. május 25. napján megjelent árverési hirdetménynek megfelelően

nyilvános árverés


útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.

Az árverés adatai:
Az árverés helye: az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) által biztosított online felület (https://eer.sztfh.hu/arveres/A3201002)
Az árverés kezdete: 2023. június 10. 08 óra 00 perc
Az árverés vége: 2023. június 25. 16 óra 00 perc
Kikiáltási ár (minimálár): nettó 800 000 forint.

Licitlépcső:
1 millió forintig: nettó 5 000 forint
1 millió forint és 5 millió forint között: nettó 30 000 forint
5 millió forint és 20 millió forint között: nettó 50 000 forint
20 millió forint és 200 millió forint között: nettó 200 000 forint
200 millió forint és afelett: nettó 500 000 forint

Árverési előleg összege: nettó 40 000 forint

Az árverési előleg megfizetésének módja, határideje:
A licitálónak az árverésben részt vevő vagyonelem tekintetében meghatározott árverési előleg az ajánlat tétel benyújtása előtt be kell fizetnie a felszámoló szervezet OTP Banknál vezetett 11744034-20065465 számú elkülönített bankszámlájára, „ PÁL TRAVEL Kft. "f. a." árverési előleg””.

Az árverési előleg fizetési kötelezettség csak abban az esetben tekintendő teljesítettnek, a befizetést igazoló dokumentum feltöltésén túl, ha az árverés kezdő időpontját megelőzően legkésőbb 24 órával korábban az előbbiekben megadott bankszámlán hiánytalanul jóváírásra kerül az árverési előleg teljes összege. Az átutalás költségei minden esetben a licitálót terhelik.

Az árveréssel kapcsolatos egyéb közlemény: Az árverési előleggel kapcsolatos egyéb közlemény: Az árverési előleg megfizetése feltétele az árverésen való részvételnek, mindezt az EÉR rendelet 13. § (2) és (3) bekezdései szerint, illetve a Cstv. és az Ért. Korm.rendeletben foglaltak alapján alkalmazza a felszámolóbiztos.

Az árverési előleg vagy a pályázati ajánlati biztosíték megfizetésekor a licitálónak a banki utalási közleményében fel kell tüntetnie az értékesítés EÉR azonosító számát, valamint az azt tartalmazó értékesítésre jelentkezéskor kapott „F” betűvel kezdődő, felhasználó azonosító számát (pl.: P2504545F01).

Az átutalásról szóló bizonylatot a pályázati anyaghoz csatolni kell. A befizetések és a szabályzatban előírt feltételek nem teljesülése esetén a szabálytalanul eljáró pályázót az értékesítő az értékesítésből kizárja, és részére a megfizetett ajánlati biztosítékot visszautalja.
Ha az árverési eljárás eredményes, az árverési előleg a nyertes licitálónál a vételárba beszámításra kerül, a többi pályázó esetében pedig az árverési előleg teljes összege az eredményhirdetés napjától számított 8 munkanapon belül visszautalásra kerül.

Ha árverési eljárás eredménytelen, az árverési előleg teljes összege a pályázóknak az eredményhirdetéstől számított 8 munkanapon belül visszautalásra kerül. Ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, az ajánlati biztosítékot a pályázó elveszíti, a Kiíró ezt az összeget az értékesítési bevétel részeként számolja el.

A felszámoló az ajánlati biztosíték, árverési előleg után kamatot nem fizet.

A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján - elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.

Az árverésre kerülő vagyontárgy(ak):

FORD TRANSIT FDFY típusú, MYW-667 forgalmi rendszámú gépjármű

A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

Az árverésre kerülő vagyontárgy(ak) becsértéke összesen: nettó 800 000 forint.


1. tétel: Az árverésre kerülő vagyontárgy(ak) megnevezése: FORD TRANSIT FDFY típusú, MYW-667 forgalmi rendszámú gépjármű

Típus: Jármű
Márka: Ford
Modell: TRANSIT FDFY
Jármű típusa: Személyautó
Gyártási idő: 2002.
Állapot: Működésképtelen
Tehermentes: igen
Mennyisége: 1 db
Becsérték: nettó 800 000 forint

Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Érdeklődni, az árveréssel, illetve a megtekintés helyével és időpontjával kapcsolatban az EÉR felületén lehet.

ÁFA fizetésre vonatkozó szabályok: Az Áfa-ra vonatkozóan a hatályos jogszabályok az irányadók. A kikiáltási ár nettó összegben került megjelölésre. Az árverés során a licitálók is nettó értéken pályáznak.

Vételár megfizetésének módja, határideje:
A vételár megfizetése csak átutalással történhet, az adásvételi szerződés aláírását követő 30 napon belül. Részletfizetési lehetőség nincs.

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje: Az adásvételi szerződés megkötésére az árverés eredményének közlésétől számított 30 napon belül kerül sor, melynek időpontjáról a felszámoló írásban értesíti a nyertes ajánlattevőt. A megkötendő adásvételi szerződésre a magyar jog az irányadó. Az adásvételi szerződést készítő és ellenjegyző ügyvédet a felszámoló választja ki.
A vételár megfizetése csak átutalással történhet, az adásvételi szerződés aláírását követő 30 napon belül, az adós társaság előzőekben megadott bankszámlájára

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A nyertes licitáló a megvásárolt ingóság birtokbavételéről a vételár kiegyenlítésének napjától számított maximum 15 napon belül saját költségén gondoskodni köteles. A felszámoló az ingóság őrzéséért, tárolásáért költségtérítést számít fel, ha a vevő a birtokbavételre szabott határidőt túllépi, melynek összege minden megkezdett nap után 10. 000,- Ft + Áfa.

A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A felszámoló a kellékszavatosságot és a garanciát teljes-körűen kizárja.

A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján – elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.
A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban írásos ajánlatokat kér benyújtani, melyeket az KRÍZIS KONTROLL Vagyonkezelő Korlátolt Felelősségű Társaság által feltöltött hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével, elektronikusan lehet megtenni.
Az árverés kezdő időpontja a Cégközlönybeli közzétételtől számított 16. nap 8:00 óra.
Az árverés záró időpontja, az árverés kezdő időpontját követő 15. nap 16:00 óra.
A felszámoló az eladó Adós Társaság képviseletében, a jelen árverési felhívásban foglaltakat maradéktalanul vállaló és teljesítő, az árverési eljárás szabályait maradéktalanul betartó, az árverés során érvényes ajánlatot tevő, adásvételi szerződés megkötésére kötelezettséget vállaló licitálók közül a legmagasabb vételi ajánlatot tevő licitálóval köt adásvételi szerződést a 17/2014. (II.3) Korm. rendelet 27.§-a szerint.
A jelen felhívás a felszámoló számára nem jelent értékesítési kötelezettséget, az értékesítési eljárás a felszámoló értékelése szerinti megfelelő ajánlat hiányában eredménytelenné nyilvánítható, mely döntéssel, továbbá az árverési eljárással kapcsolatosan – a Ptk. eltérést nem engedő rendelkezéseinek esetkörei kivételével – a licitáló kártérítést vagy bármely egyéb jogcímen követelést nem érvényesíthet.
Az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatosan felmerülő minden költség, díj és illeték a nyertes ajánlattevőt, licitálót terheli.
A szerződéskötés feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történő, a felszámoló által véglegesnek elfogadott vételár 1% -nak megfelelő mértékű jutalék fizetési kötelezettség teljesítése, amely nem része a vételárnak. Amennyiben a licitáló az árverésen más magánszemély vagy szervezet képviseletében vesz részt, az EÉR felületére feltöltött meghatalmazást a szerződéskötéskor eredetiben is be kell mutatnia a felszámolóbiztosnak.
A felszámoló részére az árverési kiírás nem jelent értékesítési kötelezettséget, fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő ajánlat hiányában az árverést eredménytelennek nyilvánítsa, vagy ha a körülmények indokolják, az árverést visszavonja, és új árverés kiírásáról döntsön.
A tulajdonjogot szerző fél a nyilvános értékesítésen az adóssal, mint Eladóval szemben beszámítással nem élhet.
Az elővásárlási jog gyakorlása érdekében a felszámoló felhívja a jogosultak figyelmét arra, hogy elővásárlási joguk fennállását és elérhetőségeiket az árverési eljárás nyitó napjáig jelentsék be a felszámolónál. A bejelentés elmaradása esetén a felszámoló úgy tekinti, hogy az elővásárlási jogosultak elővásárlási jogukkal élni nem kívánnak, az ajánlatok közlését nem kérik.
A felszámoló felhívja a Cstv. 49/C §- ában meghatározott elővásárlási jogosultak figyelmét arra, hogy elővásárlási jogukat a jelen árverési eljárás keretében gyakorolhatják a 17/2014. (II.3.) Korm. rendelet 27. § (4) bekezdés szerint.
Az árveréssel kapcsolatosan felmerülő költségek – az árverés sikerétől függetlenül - az árverési ajánlatot tevőt terhelik, ideértve a mindenkor hatályos jogszabályok szerint fizetendő adókat és illetékeket, valamint a szerződés elkészítésének, ellenjegyzésének díját.
A licitálóknak tudomásul kell venniük, hogy az adásvételi szerződés elkészítésében a felszámoló szervezet által megjelölt ügyvéd jár el, akinek az ügyvédi munkadíja a véglegesen kialakult vételár 2%-a + Áfa, de minimum 100.000,- Ft melyet a vevő köteles megfizetni az adásvételi szerződés megkötésével egyidejűleg.
Az árverésen való részvétel egyúttal a jelen hirdetményben foglaltak tudomásulvételét is jelenti.
Jelen közlemény a meghirdetett vagyonelemek első nyilvános árverése (a kikiáltási ár a becsérték 100%-a).

A 237/2009. Korm. rend. 2. § (2) bekezdés szerinti feltétel fennáll.

A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.sztfh.hu/arveres/A3201002/tetelek.pdf

A fenti vagyontárgyról készített részletes tender füzet megvásárolható az alábbi oldalon: https://eer.sztfh.hu/arveres/A3201002#tenderfuzet

Kérdések és válaszok

Ehhez az eljáráshoz még nem érkeztek kérdések.

Tételek 1 db (1)

FORD TRANSIT FDFY típusú, MYW-667 forgalmi rendszámú gépjármű
Típus:
Jármű
Márka:
Ford
Jármű típusa:
Személygépjármű
Modell:
TRANSIT FDFY
Gyártási idő:
2002
Mennyiség:
1 db
Állapot:
Működésképtelen
Becsérték:
Nettó 800 000 Ft
Tehermentes:
Igen

Ismertető

FORD TRANSIT FDFY típusú, MYW-667 forgalmi rendszámú gépjármű
Jelentkezési és feltöltési határidő:
Árverés kezdete:
Árverés vége:
Becsérték:
Kikiáltási ár:
Újra meghírdetések száma:
Ügyszám:
EÉR azonosító:
2023.06.09 - 08:00
2023.06.10 - 08:00
2023.06.25 - 16:00
Nettó 800 000 Ft
Nettó 800 000 Ft
0
10.Fpk.375/2022
A3201002

Felszámoló adatai

Cégnév:
KRÍZIS KONTROLL Vagyonkezelő Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely:
1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2
Cégjegyzékszám:
01-09-173701

Adós adatai

Cégnév:
Pál-Travel Korlátolt Felelősségű Társaság "f.a."
Székhely:
4600 Kisvárda, Tompos út 15. A lh. 4 em. 3
Cégjegyzékszám:
15-09-080908

Dokumentumok

2023.05.26 - 11:03
Az árverés meghirdetve

Árverési Hirdetmény

A(z) Krízis Kontroll Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-173701, székhely: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2, levelezési cím: 1111 Budapest, Bicskei utca 6. fszt em. 2), mint a(z) Pál-Travel Kft. „f.a” (cégjegyzékszám: 15-09-080908, székhely: 4600 Kisvárda, Tompos út 15. A lh. 4 em. 3) Nyíregyházi Törvényszék 10.Fpk.375/2022/5. sz. végzése által kijelölt felszámolója, a Cégközlönyben 2023. május 25. napján megjelent árverési hirdetménynek megfelelően

nyilvános árverés


útján, az alábbi feltételekkel értékesíti az adós ingóságát.

Az árverés adatai:
Az árverés helye: az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) által biztosított online felület (https://eer.sztfh.hu/arveres/A3201002)
Az árverés kezdete: 2023. június 10. 08 óra 00 perc
Az árverés vége: 2023. június 25. 16 óra 00 perc
Kikiáltási ár (minimálár): nettó 800 000 forint.

Licitlépcső:
1 millió forintig: nettó 5 000 forint
1 millió forint és 5 millió forint között: nettó 30 000 forint
5 millió forint és 20 millió forint között: nettó 50 000 forint
20 millió forint és 200 millió forint között: nettó 200 000 forint
200 millió forint és afelett: nettó 500 000 forint

Árverési előleg összege: nettó 40 000 forint

Az árverési előleg megfizetésének módja, határideje:
A licitálónak az árverésben részt vevő vagyonelem tekintetében meghatározott árverési előleg az ajánlat tétel benyújtása előtt be kell fizetnie a felszámoló szervezet OTP Banknál vezetett 11744034-20065465 számú elkülönített bankszámlájára, „ PÁL TRAVEL Kft. "f. a." árverési előleg””.

Az árverési előleg fizetési kötelezettség csak abban az esetben tekintendő teljesítettnek, a befizetést igazoló dokumentum feltöltésén túl, ha az árverés kezdő időpontját megelőzően legkésőbb 24 órával korábban az előbbiekben megadott bankszámlán hiánytalanul jóváírásra kerül az árverési előleg teljes összege. Az átutalás költségei minden esetben a licitálót terhelik.

Az árveréssel kapcsolatos egyéb közlemény: Az árverési előleggel kapcsolatos egyéb közlemény: Az árverési előleg megfizetése feltétele az árverésen való részvételnek, mindezt az EÉR rendelet 13. § (2) és (3) bekezdései szerint, illetve a Cstv. és az Ért. Korm.rendeletben foglaltak alapján alkalmazza a felszámolóbiztos.

Az árverési előleg vagy a pályázati ajánlati biztosíték megfizetésekor a licitálónak a banki utalási közleményében fel kell tüntetnie az értékesítés EÉR azonosító számát, valamint az azt tartalmazó értékesítésre jelentkezéskor kapott „F” betűvel kezdődő, felhasználó azonosító számát (pl.: P2504545F01).

Az átutalásról szóló bizonylatot a pályázati anyaghoz csatolni kell. A befizetések és a szabályzatban előírt feltételek nem teljesülése esetén a szabálytalanul eljáró pályázót az értékesítő az értékesítésből kizárja, és részére a megfizetett ajánlati biztosítékot visszautalja.
Ha az árverési eljárás eredményes, az árverési előleg a nyertes licitálónál a vételárba beszámításra kerül, a többi pályázó esetében pedig az árverési előleg teljes összege az eredményhirdetés napjától számított 8 munkanapon belül visszautalásra kerül.

Ha árverési eljárás eredménytelen, az árverési előleg teljes összege a pályázóknak az eredményhirdetéstől számított 8 munkanapon belül visszautalásra kerül. Ha a szerződés a nyertes pályázó érdekkörében felmerülő okból nem jön létre, vagy a nyertes pályázó a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, az ajánlati biztosítékot a pályázó elveszíti, a Kiíró ezt az összeget az értékesítési bevétel részeként számolja el.

A felszámoló az ajánlati biztosíték, árverési előleg után kamatot nem fizet.

A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján - elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.

Az árverésre kerülő vagyontárgy(ak):

FORD TRANSIT FDFY típusú, MYW-667 forgalmi rendszámú gépjármű

A vagyontárgy gyorsan romló / különleges kezelést igénylő / csekély értékű: nem.

Az árverésre kerülő vagyontárgy(ak) becsértéke összesen: nettó 800 000 forint.


1. tétel: Az árverésre kerülő vagyontárgy(ak) megnevezése: FORD TRANSIT FDFY típusú, MYW-667 forgalmi rendszámú gépjármű

Típus: Jármű
Márka: Ford
Modell: TRANSIT FDFY
Jármű típusa: Személyautó
Gyártási idő: 2002.
Állapot: Működésképtelen
Tehermentes: igen
Mennyisége: 1 db
Becsérték: nettó 800 000 forint

Az ingóság megtekinthetőségének helye, ideje, egyéb közlemény: Érdeklődni, az árveréssel, illetve a megtekintés helyével és időpontjával kapcsolatban az EÉR felületén lehet.

ÁFA fizetésre vonatkozó szabályok: Az Áfa-ra vonatkozóan a hatályos jogszabályok az irányadók. A kikiáltási ár nettó összegben került megjelölésre. Az árverés során a licitálók is nettó értéken pályáznak.

Vételár megfizetésének módja, határideje:
A vételár megfizetése csak átutalással történhet, az adásvételi szerződés aláírását követő 30 napon belül. Részletfizetési lehetőség nincs.

Részletfizetési lehetőség: nincs

A szerződéskötés határideje: Az adásvételi szerződés megkötésére az árverés eredményének közlésétől számított 30 napon belül kerül sor, melynek időpontjáról a felszámoló írásban értesíti a nyertes ajánlattevőt. A megkötendő adásvételi szerződésre a magyar jog az irányadó. Az adásvételi szerződést készítő és ellenjegyző ügyvédet a felszámoló választja ki.
A vételár megfizetése csak átutalással történhet, az adásvételi szerződés aláírását követő 30 napon belül, az adós társaság előzőekben megadott bankszámlájára

A vagyontárgy elszállításának, átvételének módja, határideje: A nyertes licitáló a megvásárolt ingóság birtokbavételéről a vételár kiegyenlítésének napjától számított maximum 15 napon belül saját költségén gondoskodni köteles. A felszámoló az ingóság őrzéséért, tárolásáért költségtérítést számít fel, ha a vevő a birtokbavételre szabott határidőt túllépi, melynek összege minden megkezdett nap után 10. 000,- Ft + Áfa.

A felszámoló hirdetménnyel kapcsolatos egyéb közleménye: A felszámoló a kellékszavatosságot és a garanciát teljes-körűen kizárja.

A felszámolónak – a vagyonfelmérés, valamint az adós vagyonára vonatkozó adatok alapján – elővásárlásra jogosultról nincs tudomása.
A felszámoló az értékesítéssel kapcsolatban írásos ajánlatokat kér benyújtani, melyeket az KRÍZIS KONTROLL Vagyonkezelő Korlátolt Felelősségű Társaság által feltöltött hirdetmény alapján az Elektronikus Értékesítési Rendszer (EÉR) igénybevételével, elektronikusan lehet megtenni.
Az árverés kezdő időpontja a Cégközlönybeli közzétételtől számított 16. nap 8:00 óra.
Az árverés záró időpontja, az árverés kezdő időpontját követő 15. nap 16:00 óra.
A felszámoló az eladó Adós Társaság képviseletében, a jelen árverési felhívásban foglaltakat maradéktalanul vállaló és teljesítő, az árverési eljárás szabályait maradéktalanul betartó, az árverés során érvényes ajánlatot tevő, adásvételi szerződés megkötésére kötelezettséget vállaló licitálók közül a legmagasabb vételi ajánlatot tevő licitálóval köt adásvételi szerződést a 17/2014. (II.3) Korm. rendelet 27.§-a szerint.
A jelen felhívás a felszámoló számára nem jelent értékesítési kötelezettséget, az értékesítési eljárás a felszámoló értékelése szerinti megfelelő ajánlat hiányában eredménytelenné nyilvánítható, mely döntéssel, továbbá az árverési eljárással kapcsolatosan – a Ptk. eltérést nem engedő rendelkezéseinek esetkörei kivételével – a licitáló kártérítést vagy bármely egyéb jogcímen követelést nem érvényesíthet.
Az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatosan felmerülő minden költség, díj és illeték a nyertes ajánlattevőt, licitálót terheli.
A szerződéskötés feltétele az EÉR rendszer üzemeltető számára történő, a felszámoló által véglegesnek elfogadott vételár 1% -nak megfelelő mértékű jutalék fizetési kötelezettség teljesítése, amely nem része a vételárnak. Amennyiben a licitáló az árverésen más magánszemély vagy szervezet képviseletében vesz részt, az EÉR felületére feltöltött meghatalmazást a szerződéskötéskor eredetiben is be kell mutatnia a felszámolóbiztosnak.
A felszámoló részére az árverési kiírás nem jelent értékesítési kötelezettséget, fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő ajánlat hiányában az árverést eredménytelennek nyilvánítsa, vagy ha a körülmények indokolják, az árverést visszavonja, és új árverés kiírásáról döntsön.
A tulajdonjogot szerző fél a nyilvános értékesítésen az adóssal, mint Eladóval szemben beszámítással nem élhet.
Az elővásárlási jog gyakorlása érdekében a felszámoló felhívja a jogosultak figyelmét arra, hogy elővásárlási joguk fennállását és elérhetőségeiket az árverési eljárás nyitó napjáig jelentsék be a felszámolónál. A bejelentés elmaradása esetén a felszámoló úgy tekinti, hogy az elővásárlási jogosultak elővásárlási jogukkal élni nem kívánnak, az ajánlatok közlését nem kérik.
A felszámoló felhívja a Cstv. 49/C §- ában meghatározott elővásárlási jogosultak figyelmét arra, hogy elővásárlási jogukat a jelen árverési eljárás keretében gyakorolhatják a 17/2014. (II.3.) Korm. rendelet 27. § (4) bekezdés szerint.
Az árveréssel kapcsolatosan felmerülő költségek – az árverés sikerétől függetlenül - az árverési ajánlatot tevőt terhelik, ideértve a mindenkor hatályos jogszabályok szerint fizetendő adókat és illetékeket, valamint a szerződés elkészítésének, ellenjegyzésének díját.
A licitálóknak tudomásul kell venniük, hogy az adásvételi szerződés elkészítésében a felszámoló szervezet által megjelölt ügyvéd jár el, akinek az ügyvédi munkadíja a véglegesen kialakult vételár 2%-a + Áfa, de minimum 100.000,- Ft melyet a vevő köteles megfizetni az adásvételi szerződés megkötésével egyidejűleg.
Az árverésen való részvétel egyúttal a jelen hirdetményben foglaltak tudomásulvételét is jelenti.
Jelen közlemény a meghirdetett vagyonelemek első nyilvános árverése (a kikiáltási ár a becsérték 100%-a).

A 237/2009. Korm. rend. 2. § (2) bekezdés szerinti feltétel fennáll.

A fenti vagyontárgyról készített tender füzet az alábbi linken érhető el: https://eer.sztfh.hu/arveres/A3201002/tetelek.pdf

A fenti vagyontárgyról készített részletes tender füzet megvásárolható az alábbi oldalon: https://eer.sztfh.hu/arveres/A3201002#tenderfuzet

Kérdések és válaszok

Ehhez az eljáráshoz még nem érkeztek kérdések.